اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان رئیسی جوانان رو نمایی شد

از اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان رئیسی جوانان با حضور احمد امیرآبادی رئیس ستاد اقشار؛ امین کیانی رئیس ستاد جوانان و با حضور جمعی از فعالان ستاد‌های جوانان در ساختمان مرکزی ستاد آیت الله رئیسی واقع در خیابان پرچم رو نمایی شد.
تصویر اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان رئیسی جوانان رو نمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدا امیرآبادی ضمن تشکر از تمامی فعالان ستاد‌های مردمی آیت الله رئیسی عنوان کرد دولت الکترونیک و گسترش فعالیت‌های فضای مجازی همواره در پیشرفت، شفافیت و توسعه جامعه پیشگام بوده است و ایجاد ستاد الکترونیک نیز می تواند زمینه ساز تحقق دولت الکترونیک باشد

امیرابادی افزود: ایجاد دولت الکترونیک یکی ازبرنامه‌های اصلی دولت آیت الله است و دولت مردمی، ایران قوی با همت جوانان می‌تواند زمینه رفاه مردم را فراهم کند.

در ادامه امین کیانی رئیس ستاد جوانان ایت الله رئیسی به معرفی و تبیین برنامه‌های اولین ستاد الکترونیک انتخابات کشور به عنوان رئیسی جوانان پرداخت.

کیانی گفت : با توجه به شیوع کرونا و وابستگی مردم بویژه قشر جوان به فضای الکترونیکی و تلفن‌های همراه، ضرورت توجه به شیوه‌های نوین تبلیغاتی بیش از گذشته احساس می‌شود. بنابراین کمیته عملیات رسانه ستاد مرکزی جوانان، ماموریت خود در را یافتن شیوه‌های جدید نمود. ایده‌هایی که بر بستر فضای الکترونیکی و تبلیغ الکترونیک مبتنی گردیده است.

1- پایگاه اطلاع رسانی (مصطفی توکلی)

یکی از کارکردهای این سامانه، بستر اطلاع رسانی و نشر اخبار تولیدی و تامینی پیرامون انتخابات، ستاد جوانان و شخص اقای رئیسی در قالب یک پایگاه اطلاع رسانی می باشد.

2- تلویزیون اینترنتی (سید محمد جواد حسینی)

یکی دیگر از زیر ساختها و کارکردهای این سامانه، بستر پخش تلویزیون اینترنتی حامیان جناب آقای رئیسی است که به پخش محتواهای تولیدی اختصاصی و سایر شبکه¬های خطی تصویری وابسته به ستادهای جناب آقای رئیسی می باشد. در این تلویزیون ضمن نشر برنامه های اختصاصی و سخنرانی-های جناب آقای رئیسی، تولیدات تصویری ستادهای جوانان و تولیدات ویژه ارسالی توسط حامیان وی پخش می گردد.

3- سامانه "همکاری با ستاد جوانان" (افسانه پاشوی)

یکی از مشکلات تشکلها و ستادهای انتخاباتی همواره شناسایی، جذب، ساماندهی نیروهای متخصص بویژه جوانان در سراسر کشور می باشد و از همه مهمتر وارد کردن آنها به فاز عملیاتی هماهنگ و از قبل طراحی شده می باشد تا ضمن بهره‌بری از نیروهای حامی و اثربخشی بیشتر فعالیتها، از هدر رفتن استعدادها و جزیره‌ای کار کردن آنها اجتناب شود. از همین رو در بخش عملیات رسانه ستاد مرکزی جوانان جناب آقای رئیسی سامانه‌ای طراحی شده که این قابلیت را دارد تا با فراخوانی گسترده در فضای الکترونیکی هزاران نیروی متخصص در آن ثبت نام کنند و به گردانهای مختلف تقسیم شوند تا ضمن استفاده از هر یک در حوزه تخصصی خود، از طریق فرماندهی واحد اقدام به تولید محتوا و عملیات رسانه‌ای یکپارچه نماییم و برخی از آنها را که دارای قابلیت رسانه‌ای گسترده هستند، به راه اندازی ستادهای الکترونیک که توضیحش در ادامه خواهد آمده، تشویق نماییم.

4- کمپین"دعوت میلیونی" (محمد محمدپور)

در این کمپین از طریق همراه 5 میلیون شهروند را به رای دادن به جناب آقای رئیسی تشویق می کنیم. طرح تفصیلی این کمپین در بخش اقلام تبلیغاتی ستاد مرکزی جوانان آمده است. این طرح در فاز اول از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق می کند و در فاز دوم آنها را به سمت کاندیدای اصلح سوق می دهد.

در صورت امکان زمانی و تامین نیرو، قصد داریم برخی از گفتگوهای تلفنی و تصویری این کمپین که از سوی کاربران ارسال می شود را در بخش ویژه این سامانه منتشر نماییم تا ضمن آشنایی مخاطبان با نحوه کار تبلیغی در این کمپین، به نوعی تشویق مبلغان گردد و از آن بعنوان محتوای تبلیغی جهت عملیات رسانه‌ای استفاده گردد.

5- سامانه "ستادهای الکترونیکی سید ابراهیم رئیسی" (هادی علیی)

در این طرح در نظر داریم با فراخوان از تک تک افراد جامعه که دارای هر نوع رسانه، گروه، پیچ، کانال (شخصی، گروهی، صنفی، خانوادگی و ...) بالای 200 نفر در هر کدام از شبکه های اجتماعی هستند، یا توانایی راه‌اندازی آنرا دارند و از حامیان جناب آقای رئیسی می باشند، دعوت نماییم تا رسانه‌های خود را بعنوان ستاد الکترونیکی افتخاری حامی سید ابراهیم رئیسی در بخش مربوطه سامانه جامع «رئیسی جوانان» ثبت نمایند، تا به منظور تشویق و احساس شخصیت و همراهی بیشتر کد ستاد الکترونیکی دریافت نمایند و بعنوان مسئول ستاد معرفی شوند تا با افتتاح ستادهای الکترونیکی و بهره گیری از تولیدات محتوایی مشترک، اقدام به جلب نظر مساعد کاربران، اقوام و نزدیکان خود جهت مشارکت در انتخابات در وهله‌ی اول و رای به جناب آقای رئیسی در وهله‌ی دوم نمایند.

افرادی که قصد راه اندازی ستاد الکترونیک دارند، با راه اندازی یا معرفی رسانه های خود که بالای 200 عضو داشته باشد، می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند و کد دریافت کنند و روزانه خط عملیات رسانه‌ای و لینک اقلام تبلیغی برایشان ارسال می‌شود تا وارد فاز عملیات روانی رسانه‌ای هماهنگ شوند. علاوه بر ثبت نام افراد دارای ستادهای الکترونیک در این بخش، از بین افراد متخصص و فعال رسانه‌ای که در سامانه "همکاری با ستاد جوانان" ثبت نام کرده‌اند، نیز بهترین‌ها شناسایی، جذب و ساماندهی می شوند و از آنها می خواهیم ستاد الکترونیکی تاسیس کنند و هماهنگ با ستاد مرکزی و تحت فرماندهی واحد اقدام به عملیات نماییم.

تبصره: ستادهای الکترونیکی جناب آقای رئیسی بر حسب نفرات به شکل ذیل رتبه بندی می‌شوند.

1- ستادهای الکترونیکی الف: ستادهای بالای 100 هزار نفر

2- ستادهای الکترونیکی ب: بالای 10 هزار نفر

3- ستادهای الکترونیکی ج: بالای 1000 نفر

4- ستادهای الکترونیکی د: بالای 200 نفر

5- این بخش در صدد شناسایی، جذب و همراهی نخبگان جوان کشور با کاندیداتوری جناب آقای رئیسی می باشد. در این طرح بعد از شناسایی و جذب نخبگان در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و ... از آنها می‌خواهیم که در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای ضمن معرفی خود، از دلیل‌شان به منظور شرکت در انتخابات و حمایت از جناب آقای رئیسی بگویند و برای ما ارسال نمایند تا ضمن درج فیلم آنها در بخش نخبگان حامی سامانه و ایجاد شناسه تصویری «نخبگان حامی دولت مردمی و ایران قوی» برای آنان، فیلم چهره‌های برتر در گروه‌ها، پیج‌ها، کانال‌ها و سایر رسانه‌های همراه با ستاد و سامانه منتشر گردد و ضمن تبلیغ، ایجاد انگیزه برای حضور مردم در انتخابات و رای به جناب آقای رئیسی گردد.

6- اقلام تبلیغاتی (سید مصطفی موسوی)

در آستانه انتخابات اقلام تبلیغاتی متعددی از سوی ستادها، کمیته ها و نیروهای مردمی تولید می شود که این موضوع جدای از آسیب رسانی به محیط زیست و هزینه‌های کلان، تعداد زیادی از این اقلام تبلیغاتی به دست مصرف کنندگان واقعی و نیروهای ستادی نمی رسد. و اغلب ستادها از تولیدات یکدیگر بی خبر هستند. از همین رو بر آن شدیم تا در این سامانه، بخشی برای تجمیع این اقلام در نظر گرفته شود تا همگان براحتی بتوانند به این اقلام دسترسی داشته باشند.

7- رصد انتخابات ( مهدی آخوندی)

هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم تحرکات رقبای داخلی و دشمنان خارجی علیه کاندیدای اصلح بیشتر می شود. از همین رو بر آن شدیم در یکی از بخشهای این سامانه، ضمن رصد اخبار داخلی و خارجی پیرامون انتخابات تحرکات دشمن را نیز رصد نماییم و به منظور آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه و نیروهای فعال رسانه‌ای پاسخ اقتضائی در زمان مناسب بدهیم.

8- خبرنامه ستاد الکترونیک انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی ( سجاد جلیلیان)

نظر به شرایط بحرانی بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و همچین نیاز رسانه ای ستاد تبلیغاتی انتخابات در جهت مدیریت و بهینه سازی امور یاد شده، ستاد جوانان رئیسی در راستای جریان سازی هدفمند و اطلاع رسانی گسترده برنامه های ستاد الکترونیک جوانان رئیسی به متخصصان و فعالان علمی و اجرایی کشور از طریق خبرنامه های ( ایمیل – پیامک) و رسانه های مجازی( تلگرام – اینستاگرام- کلاب هاوس) اقدام خواهد شد.

خبرنامه ستاد الکترونیک با ارسال روزانه 1 میلیون خبرنامه به صورت ایمیل و 100 هزار پیامک و انتشار خبری در رسانه‌های مجازی فعالیت می‌نماید.

303120