امام جمعه شهرستان بانه در گفت وگو با پرسون:

تخریب جایگاه شورای نگهبان امری رذیلانه و از روی شیطنت است

امام جمعه شهرستان بانه گفت: شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی، دینی و انقلابی خود عمل می‌کند و این مهم را در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به کرار نشان داده است، اما با این وجود برخی دشمنان داخلی و خارجی این روزها را بهترین زمان برای تخریب جایگاه این نهاد انقلابی می‌دانند که این کاری رذیلانه و از روی شیطنت است.
تصویر تخریب جایگاه شورای نگهبان امری رذیلانه و از روی شیطنت است

ماموستا عبدالرحمان خدایی؛ امام جمعه شهرستان بانه در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از تاثیرگذارترین رهبران سیاسی در دهه‌های اخیر را می‌توان امام خمینی (ره) عنوان کرد، رهبری که تنها با پشتوانه اسلام، دین و مردم توانست بر یک سیستم فاسد ضددینی پیروز و مستولی شود.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: از این رو شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل برای همه ما به ویژه نسل‌های جوان به عنوان یک ضرورت محسوب می‌گردد که باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.

این عالم اهل سنت بیان داشت: امام خمینی (ره) رهبری جامع و آگاه و بصیر به امور بود، ایشان با درایتی که خداوند متعال در ذات وی قرار داده بود به خوبی توانست اسلامی که در حال فراموشی بود را دوباره در اذهان ملت‌های مسلمان زنده کند و این خود یک کار بسیار بزرگ در عصر تئوری فلسفه اومانیسم محسوب می‌گردد.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: از سوی دیگر امام خمینی (ره) با وجود اینکه در مسایلی همانند امور نظامی آشنایی آکادمیک نداشتند، ولی همه به عینه دیدیم که ایشان جنگ هشت ساله را به گونه‌ای اداره کردند که جهانیان به ویژه ابدقدرتها از این مدیریت در تعجب بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره داشت و گفت: در آستانه بزرگترین رویداد سال قرار داریم، رویدادی که برای ملت ایران از اهمیت بسیار حیاتی برخوردار است. انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای این پست بی‌گمان آینده درخشان این نظام را رقم خواهد زد.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه با انتقاد از هجمه‌های مغرضان به شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی، دینی و انقلابی خود عمل می‌کند و این مهم را در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به کرار نشان داده است، اما با این وجود برخی دشمنان داخلی و خارجی این روزها را بهترین زمان برای تخریب جایگاه این نهاد انقلابی می‌دانند که این کاری رذیلانه و از روی شیطنت است.

ماموستا خدایی عنوان کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان، نهادی انقلابی است و بسیاری از این هجمه ها را تجربه کرده است، هرگز در برابر این یاوه گویی‌ها تسلیم نخواهد شد و حاضر نیست که قانون را فدای زیاده‌خواهی عده‌ای فرصت طلب کند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

302716