معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

طرح‌های ملی ورزشی بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز طرح‌های ملی ورزشی بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

تصویر طرح‌های ملی ورزشی بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، شهلا کاظمی در رابطه با اجرای طرح‌های ملی ورزشی برای بانوان در استان زنجان، اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های ورزشی مختلف، سعی داریم نشاط و شادابی را بین اقشار مختلف جامعه، بانوان و خانواده‌ها افزایش دهیم و همه بانوان را به سمت ورزش هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، افزود: با هدایت بانوان و افراد به سمت ورزش در این ایام که افراد بیشتر در خانه هستند و شاید گاهی روحیه خود را از دست می‌دهند، سعی داریم خانواده‌ها را به سمت ورزش سوق دهیم تا علاوه بر تضمین سلامتی، نشاط و شادابی را نیز برای خود ایجاد کنند و از بروز آسیب‌های جسمی و روحی جلوگیری کنیم.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره تطبیقی محله‌محور (ویژه معلولان، جانبازان، ناشنوایان، نابینایان، افراد دارای بیماری‌های خاص، سالمندان و بانوان باردار)، طرح پیرامید، جام نشاط و تندرستی، اوقات فراغت با ورزش برای شاغلان، ساختار قامتی بانوان روستایی و طرح طبیعت‌گردی با محوریت مادران و دختران، بخشی از طرح‌های ملی است که با تغییر رنگ‌بندی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد افراد کم‌تر شروع‌ شده یا در هفته‌های آتی شروع خواهد شد.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح طبیعت‌گردی با محوریت مادران و دختران در استان، ادامه داد: در مرحله ساماندهی طرح طبیعت‌گردی و انتخاب مربی و امدادگر هستیم که بعد از اعلام برنامه شهرستان‌ها، زمان‌های اجرای این طرح مشخص شده و اعلام خواهد شد که بانوان می‌توانند در آن‌ها حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا ساعات برگزاری طرح طبیعت‌گردی را به نحوی تعیین کنیم که بانوان شاغل نیز بتوانند در آن مشارکت داشته‌ باشند.

منبع: ایسنا

302705