به فاصله سه ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا؛

کادر فنی تیم ملی هندبال زنان هنوز مشخص نیست

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال می‌گوید به زودی زود اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال زنان نهایی خواهد شد.
تصویر کادر فنی تیم ملی هندبال زنان هنوز مشخص نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا قرار است از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شود. فدراسیون هندبال ایران با توجه به افزایش سهمیه جهانی از میان تیم‌های آسیا درصدد اعزام تیم ملی هندبال زنان ایران به این مسابقات برآمده است.

البته با وجودی که تنها ۳ ماه تا آغاز مسابقات بیشتر باقی نمانده اما هنوز کادر فنی تیم ملی هندبال زنان مشخص نیست. البته این تیم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ـ ژاپن یعنی از سال ۹۷ دیگر تشکیل نشده و هیچ اردو و یا تمرینی را سپری نکرده است.

در هجدهمین دوره از مسابقات قهرمانی زنان آسیا قرار است در صورت حضور ۱۲ تیم، ۶ تیم از آسیا سهمیه جهانی بگیرند. تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ـ ژاپن در سال ۹۷ به مقام ششم رسید که اگر همین رتبه را مجددا تکرار کند می‌تواند به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ راه یابد.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال می‌گوید که قرار است هر چه سریع‌تر تکلیف کادر فنی و اردوهای این تیم مشخص شود.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال درباره تعیین تکلیف کادر فنی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: کادر فنی هنوز مشخص نشده است. گزینه‌های مستعد با پتانسیل بالایی در سطح زنان داریم. چند گزینه روی میز است و در حال بررسی هستیم. تلاش این است که به زودی کادر فنی مشخص شود.

دهقانی گفت: همان‌طور که گفتم مواردی برای کادر فنی زنان پیشنهاد شده است و باید با بررسی گزینه نهایی مشخص شود. درصدد هستیم تا به امید خدا به زودی زود کادر فنی نهایی و اعلام شود.

او در ادامه درباره شروع اردوها نیز گفت: به محض این که کادر فنی مشخص شود بلافاصله اردوهای تیم ملی عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تکمیل کادر فنی از مربی مرد نیز استفاده خواهد شد؟ گفت: در تصمیم‌گیری نهایی در روزهای آتی باید این موارد در کمیته فنی بررسی شود. مواردی روی میز هست و باید به جمع‌بندی نهایی برسیم.

302517