برگزیده شدن 2 کتابخوان دشتی در پویش ملی نشاط نوروزی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: ۲ عضو باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان در جمع نفرات برگزیده پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب قرار گرفتند.
تصویر برگزیده شدن 2 کتابخوان دشتی در پویش ملی نشاط نوروزی

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، حمید زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیفراخوان پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ توسط در چهار رده سنی منتشر شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در سه مرحله داوری شدند، افزود: پس از داوری ۲۰۱ اثر در مرحله نهایی، امیر احمد دشتیانی و مهرسا راستیان از باشگاه کتابخوانی یار مهربان مدرسه قلم شهر خورموج به تسهیل‌گری اسما خواجه زاده در بین نفرات برگزیده پویش قرار گرفتند.

زارعی اظهار کرد: ۱۰ عضو باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان دشتی آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال کردند که یاسین قائدی، امیراحمد دشتیانی، محمدامین مظفرنژاد و مهرسا راستیان به مرحله نهایی پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب راه یافته بودند.

وی عنوان کرد: ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه این پویش ارسال شده بود که کسب این عنوان افتخاری مهم در بخش کتابخوانی شهرستان دشتی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی کسب عنوان برگزیده در پویش را به دانش‌آموزان، والدین و مجموعه مدیریت مدرسه تبریک گفت و برای آنها در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

منبع:ایرنا

302424