برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر کهگیلویه وبویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری انتخابات در سه شهر استان تمام الکترونیکی خواهد بود.
تصویر برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکهگیلویه وبویراحمد، احد جمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط ویروس کرونا رعایت کامل دستورالعمل‌ها بهداشتی ضروری است.

وی بیان کرد: شیوه نامه تبلیغات انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به ستاد انتخابات استان ابلاغ شد و این شیوه نامه برای اجرا به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان اعلام شده است.

جمالی با بیان اینکه، مجموعه مجریان و دست اندرکاران انتخابات ملزم به حرکت بر ریل قانون و اجرای دقیق دستورالعمل‌ها هستند گفت: اولویت نخست مشارکت حداکثری است که باعث انسجام داخلی و بالا رفتن سرمایه اجتماعی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه، تمام تأکیدات و دغدغه ما برگزاری انتخاباتی مطلوب و شایسته نظام بوده که همواره از مطالبات مهم مردم بوده است، گفت: قطعاً در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان و دست اندرکاران انتخابات مهم است.

جمالی به رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون به عنوان اولویت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم در این زمینه را کسب کرده‌اند و در آمادگی کامل به لحاظ تجهیزات و امکانات به سر می‌برند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، آسیب شناسی انتخابات و بازدیدهای میدانی از محل‌های اخذ رأی را ضروری دانست و گفت: همه فرمانداران نظارت دقیق و جدی داشته باشند.

جمالی، اعضای ستاد انتخابات استان را کارآمدترین و موفقترین خواند و گفت: تعامل و اتحاد میان ستاد انتخابات و هیأت‌های اجرایی و نظارت کم نظیر و از مهمترین عوامل موفقیت است.

جمالی، چهار رکن اصلی انتخابات را مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم آن بیان کرد و اظهار داشت: قطعاً نگاه‌ها به اهمیت این انتخابات در سطح بین المللی کمتر از اهمیت داخلی آن نخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات را به عنوان بزرگترین مشارکت سیاسی و یک تکلیف مهم و امانتی ارزشمند دانست و گفت: انتخابات هم تکلیف سیاسی و اجتماعی و هم سرنوشت ساز و مأیوس کننده دشمنان است.

جمالی، آرای مردم را حق الناس بیان کرد و گفت: با تمام توان باید از رأی مردم صیانت و حراست شود.

وی با بیان اینکه، فعالیت کمیته‌های ستاد انتخابات استان مورد ارزیابی قرار گرفته و این کمیته‌ها به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند، اظهار داشت: در بحث انتخابات همواره به مسئولین کمیته‌ها، مجریان انتخابات، مدیران تاکید کرده‌ایم که در امر انتخابات همگی یک هدف بزرگ داریم و آن هم سربلندی مردم و موفقیت جمهوری اسلامی است.

جمالی ابراز داشت: به مجریان و مجموعه دست اندرکاران انتخابات استان تاکید شده است که به ما ارتباطی ندارد چه کسی در انتخابات رأی می‌آورد چون ما فقط مجری انتخابات هستیم و در این استان تلاش شده تا با برگزاری جلسات مختلف نگاه یک هدف داشتن و یکی شدن را دنبال کنیم.

منبع:مهر

302401