مدیرعامل برند سورفین در گفتگو با پرسون؛

مسئولان موانع مجوز برای تولید محصول را بردارند

جعفری با توجه به شعار امسال که سال مانع زدایی ها می باشد، بیان کرد: مجوز گرفتن برای تولید یک محصول آسان شود.
تصویر مسئولان موانع مجوز برای تولید محصول را بردارند

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید جعفری مدیر عامل و برند شرکت سورفین در حاشیه اجرای نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پرسون اظهار کرد: محصولات ما عطر و ادکلن می باشد که با هدف ترکیب هنر و صنایع دستی وارد بازار گردیده است.

وی افزود: ادکلن هایی تهیه کرده ایم که اثر هنرنمایی استاد نجفی سازنده کمانچه می باشد؛ قصد داریم محصول ایرانی را به عنوان محصول با کیفیت و آمیخته با هنر در بازارهای بین المللی معرفی کنیم.

جعفری در رابطه با اینکه آیا شیوع ویروس کرونا تاثیر در کسب و کار شما داشته است، توضیح داد: در سال ۹۹ فروش محصولات ما کاهش یافت؛ با این تفاسیر کارگران را تعدیل نکردیم.

این تولید کننده ادامه داد: رقبای ما شرکت های فرانسوی هستند و محصولات خود را به کشورهای عراق، امارات، عمان و افغانستان صادر می کنیم.

جعفری در رابطه با اینکه مشکلات صنف شما چیست، اشاره کرد: مشکلات تولید کنندگان تقریبا در تمام صنوف مشترک می باشد و آن عبارت از نوسانات دلار، ممنوعیت واردات مواد و تورم هست.

وی بیان داشت: افرادی که تصمیم گیر اقتصادی هستند بایستی خودشان در این عرصه حضور داشته باشند؛ روابط ما در صحنه بین الملل و دیپلماسی بهبود یابد. اسانس و مواد افزودنی وارداتی است.

جعفری در پایان با توجه به شعار امسال که سال مانع زدایی ها می باشد، بیان کرد: مجوز گرفتن برای تولید یک محصول آسان شود.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

302287

مطالب مرتبط