مدیر عامل برند "zehouki" در گفت وگو با پرسون؛

وزارت صنعت و معدن موانع را از مسیر راه تولیدکننده بردارد

روستایی گفت: وزارت صنعت و معدن به تولید کننده می گوید که زمین و سوله را تهیه و دستگاه ها را نصب کنید، سپس شروع به تولید کنید؛ آنگاه کارشناسان ما برای بازدید می آیند؛ اگر رضایت بخش بود تولید ادامه خواهد داشت و در غیر اینصورت منجر به تعطیلی خواهد شد.
تصویر وزارت صنعت و معدن موانع را از مسیر راه تولیدکننده  بردارد

بهنام روستایی مدیر عامل شرکت سیما پردازان کیش و برند "zehouki " در حاشیه اجرای نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی سایت خبری پرسون، اظهار داشت: عمده مشتریان ما داخلی بوده و تمام مواد تولیدی این محصول را در ایران تهیه کرده ایم.

این تولید کننده در خصوص اینکه چندمین بار است که در نمایشگاه شرکت می کنید، بیان داشت: اولین سال است که در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت می کنم.

وی در خصوص مشکلات صنف گفت: حمایت کامل از تولید کننده نمی شود؛ مسئولین گرفتن مجوز را برای تولیدکننده آسان کنند.

روستایی اشاره کرد: وزارت صنعت و معدن به تولید کننده توصیه می کند، زمین و سوله را تهیه و دستگاه ها را نصب کنید، سپس شروع به تولید کنید؛ آنگاه کارشناسان ما برای بازدید می آیند؛ و اگرروند آن، رضایت بخش بود تولید ادامه خواهد داشت در غیر این صورت تعطیلی آن واحد تولیدی حتمی خواهد شد. با توجه به شعار امسال که سال مانع زدایی ها می باشد، لطفا مسئولین موانع را از مسیر راه تولیدکنندگان بردارند.

این تولیدکننده در رابطه با اینکه آیا مردم رغبت به خرید کالای ایرانی دارند یا خارجی، گفت: مردم کیفیت را می پسندند و توجهی به داخلی یا خارجی بودن محصول ندارند.

گفت وگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

290609