دعوای کاپیتان و سرمربی تیم ملی صحت دارد؟

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال، خبر دعوای سعید معروف با ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم را شایعه می داند.
تصویر دعوای کاپیتان و سرمربی تیم ملی صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر خوش خبرسرپرست تیم ملی والیبال، شایعه دعوای سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال با ولادیمیر آلکنو سرمربی را رد می کند. تیم ملی والیبال رقابتهای هفته اول لیگ ملتها به میزبانی ریمینی ایتالیا را در حالی پشت سر گذاشت که در تهران شایعه دعوای کاپیتان تیم ملی با سرمربی روسی، دهان به دهان می چرخید.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال اما می گوید:« اصلا خبری از دعوا و قهر در تیم ملی نیست. این روزها جو تیم ملی در ریمینی، جو یکدلی، رفاقت، دوستی است. من نمی دانم این خبرها ازکجا درمی آید؟ وقتی یک بازیکن سرما می خورد و به بازی نمی رسد، معنی اش این است که با سرمربی دعوا کرده است؟»

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال، فعلا همه ملی پوشان سلامت هستند:« اینجا ویروس، نوبتی بچه ها را گرفتار کرده است. هم ویروس کرونا و هم سرماخوردگی، از سعید معروف شروع شد تا به رضا عابدینی،حضرت پور و میلاد رسید. خدا را شکر که بچه ها حالا خوب هستند. امیر غفور هم کتفش درد می کرد، او با اینکه می توانست بازی کند اما با تشخیص سیامک افروزی ترجیح دادیم بازی نکند تا برای هفته بعد آماده باشد.»

خوش خبر، ایزوله شدن بازیکنان را تنها مختص بازیکنان ایرانی نمی داند:« تنها بچه ها ما ایزوله نشده اند، کمیته برگزاری، دو،سه اتاق ایزوله در نظر گرفته اند که اگر کسی مشکوک به کرونا باشد یا تستش مثبت باشد او را آنجا قرنطینه می کنند و همه تیم ها هم ایزوله ای داشته اند.»

302254