ماموستا رستمی در گفتگو با پرسون:

مردم کردستان در تمامی جبهه‌ها چه نظامی و چه سیاسی حضوری پرشور دارند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم کردستان در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره نشان داده‌اند که مرزدارانی غیور هستند و در تمامی جبهه‌ها چه نظامی و چه سیاسی حضوری پرشور داشته و دارند.

تصویر مردم کردستان در تمامی جبهه‌ها چه نظامی و چه سیاسی حضوری پرشور دارند

ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: روزهای بسیار سرنوشت سازی را پیش‌روی داریم که بی‌شک این روزها برای همه ملت ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مهمترین رویداد سالجاری است که مشارکت و حضور پرشور ما در این رویداد می‌تواند بسیاری از معادلات را در سطح ملی، منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای دستخوش تغییر و تحول قرار دهد.

امام جمعه سنندج بیان داشت: با این وجود جریان‌هایی چه در داخل و چه در خارج از کشور به دنبال ایجاد یک فضای ناامیدی و یاس در کشور هستند و می‌خواهند با این کار خود، حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کم فروغ کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این جریان‌ها با ایجاد شبهات مختلفی علیه شورای نگهبان دشمنی خود را با انقلاب و ملت علنی کردند.

وی گفت: با این وجود همه ما اطمینان داریم که نظام و به ویژه شورای نگهبان از این پیچ تاریخی به سلامت عبور خواهند کرد و این مهم با حضور ملت ایران در پای صندوق‌های آرا محقق خواهد شد.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم اهل‌سنت و اهل‌تشیع کردستان در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: مردم کردستان در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره نشان داده‌اند که مرزدارانی غیور هستند و در تمامی جبهه‌ها چه نظامی و چه سیاسی حضوری پرشور داشته و دارند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

302240