انتقاد شریعتی از تغییر زمان برنامه مناظرات انتخاباتی

سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از تغییر زمان برگزاری مناظرات انتخاباتی انتقاد کرد.
تصویر انتقاد شریعتی از تغییر زمان برنامه مناظرات انتخاباتی

به گزارش سایت خبری پرسون، مالک شریعتی در واکنش به تغییر زمان برگزاری مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخابات کشور و کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گرفته که زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها را تغییر دهد. علت آن را همزمانی با زمان پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران عنوان کردند.

وی افزود: سوال اینجاست که مگر از قبل زمان پخش مسابقات تیم ملی فوتبال معلوم نبود. ما دقیقا به همین روش مدیریتی در کشور ایراد داریم که بی نظمی و شلختی و عدم برنامه ریزی باعث متحیر کردن مردم و بر هم زدن نظم برنامه‌های کاندیداها می‌شود. در نهایت هم عاملی خواهد شد تا انتخابات با نظم کامل برگزار نشود. این خود دلیلی بر ضرورت تغییر شرایط مدیریتی کشور است.

شریعتی اضافه کرد: انتخابات یک موضوعی است که از قبل برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته، از طرف دیگر از قبل هم زمان برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال هم مشخص بوده است. جالب اینجاست که همین الان هم زمان دقیق مناظرات را اعلام نکرده و دو گزینه مختلف را بیان کردند. این یعنی هنوز زمان دقیق مشخص نشده است. به عبارت دقیق‌تر برنامه‌ریزی اولیه و ثانویه نشان از ضعف جدی دارد. باید این نوع شیوه مدیریتی تغییر کرده و برای همیشه کنار گذاشته شود.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که با توجه به همزمانی برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری با مسابقات تیم ملی فوتبال در جلسه ستاد تبلیغات مقرر شد که زمان پخش مناظره‌ها تغییر کرده و به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل شود.

پیش از این قرار بود که مناظرات در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد برگزار شود.

منبع: ایسنا

302165