فعالیت ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در خراسان رضوی آغاز شد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از آغاز بکار ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.
تصویر فعالیت ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش پرسون از خراسان رضوی، حسین امینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در استان آغاز بکار کرده‌اند و شما مسوولیت آنها را بر عهده دارید، اظهار کرد: مسوولیت ستادهای انتخاباتی ایشان به دلیل وضعیت جسمانی‌ام برعهده من نیست، اما من برای تشکیل این ستادها در سطح استان کمک و همکاری میکنم.

وی با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در سطح شهرستان‌های استان در حال تشکیل است، ادامه داد: مسوول بخش شهرستان‌ها و جوانان این ستادها طی امروز یا فردا مشخص خواهند شد و امیدواریم وضعیت و جایگاه ایشان طی روزهای آینده روندی صعودی به خود بگیرد.

مسوول شورای بنیاد امید ایرانیان در خراسان رضوی تاکید کرد: فعالیت ستاد آقای مهرعلیزاده در مشهد آغاز شده و چارچوب آن نیز در حال شکل‌گیری است، مسئول رسمی ستاد نیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا مهرعلیزاده تا پایان در رقابت باقی می‌ماند یا احتمال دارد انصراف بدهد، گفت: من تا به حال چنین چیزی نشنیده‌ام، اگر چنین موضوعی مطرح باشد من با ایشان در ارتباط هستم، به ما می‌گفتند برای تشکیل ستادها اقدامی نکنید، این شایعات نیز از سوی کسانی مطرح می‌شود که میخواهند فضای انتخابات غیررقابتی باشد و مشارکت پایینی توسط مردم در انتخابات صورت گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با طرح این نظر که رقیب دوستان اصولگرا افزایش مشارکت مردم در انتخابات است، افزود: امیدوارم مردم با سلایق مختلف در انتخابات شرکت کنند و نظر مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

منبع:ایسنا

302132