رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان:

پیش‌بینی یک بازرس به ازای هر ۱۰ صندوق رای در دامغان

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان گفت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سطح شهرستان، به ازای هر ۱۰ الی ۱۵ صندوق رای یک بازرس در نظر گرفته شده است.
تصویر پیش‌بینی یک بازرس به ازای هر ۱۰ صندوق رای در دامغان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، حمید خورزانی در گفتگو با خبرنگاران، در حاشیه نشست هیئت بازرسی انتخابات دامغان با اشاره به اینکه بین ۱۰ تا ۱۵ شعبه اخذ رأی یک بازرس بر برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت دارند، بیان کرد: یک بازرس ویژه منتخب وزارت کشور نیز در روز برگزاری انتخابات در دامغان حضور دارد و بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت دارد.

وی اظهار داشت: ۱۳۷ شعبه اخذ رأی برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دامغان از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت این دو انتخابات پیش بینی شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دامغان ضمن اشاره به اینکه مهمترین وظیفه هیئت بازرسی ممانعت از تخلف در فرآیند انتخابات است، افزود: پذیرای شکایت در تمام مراحل انتخابات هستیم؛ زیرا حراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات سرلوحه وظایف هیئت بازرسی است و این مهم با جلب مشارکت‌های مردم امکان پذیر است.

خورزانی با بیان اینکه هنر اصلی بازرسی جلوگیری از بروز تخلفات است، گفت: فرآیند بازرسی انتخابات طوری بوده که به صورت همه جانبه بر روند برگزاری انتخابات در حین و بعد انتخابات نظارت و اشراف دارد.

منبع:مهر

302062

سازمان آگهی های پرسون