کشف 7دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 7 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در خراسان شمالی خبر داد.
تصویر کشف 7دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد و گفت: پلیس با اقدامات خود توانست ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کند.

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل خوراک دامی قاچاق بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان فاروج قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی فاروج بلافاصله محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند، گفت: مأموران در حین کنترل خودروهای عبوری، موفق شدند خودروی حامل خوراک دامی قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مقدار ۱۵ تن خوراک دامی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش این مقدار خوراک دامی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مطهری زاده با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: بار مکشوفه نیز با هماهنگی‌های انجام شده به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ متهم اقتصادی دستگیر و ۱۲ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در این اقدام ۷ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال نیز کشف شد.

مطهری زاده در انتها گفت: پلیس سعی دارد امنیت و آرامش را در جامعه پیاده کند و از شهروندان می‌خواهیم از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

منبع: مهر

301998