خصوصی سازی سرخابی‌ها در دولت یازدهم هم اتفاق نخواهد افتاد

با توجه به مدت زمان اندک باقیمانده تا پایان کار دولت یازدهم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی منتفی است.
تصویر خصوصی سازی سرخابی‌ها در دولت یازدهم هم اتفاق  نخواهد افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، دولت جدید از مرداد ماه روی کار می‌آید و تا آن زمان حدود دو ماه فرصت باقیست .طبعاً واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی که مقدمات آن انجام شده در این دوماه میسر نخواهد شد. در همین رابطه چند نماینده مجلس هم وا کنش هایی را نشان دادند و خیلی بعید به نظر می‌رسد که استقلال و پرسپولیس در این دو ماه به بخش خصوصی واگذار شوند و یا کار حضور آنها در بورس و فرابورس نهایی شود.

دو باشگاه مطرح و دولتی فوتبال ایران با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم می کنند و پس از گذشت سالهای متمادی هنوزمنبع مشخصی برای درآمدزایی ندارند. حق پخش تلویزیونی که سالهاست پرداخت نمی شود و یا خیلی کم پرداخت می‌شود. قانون کپی رایت هم که موجود نیست و اجرایی نمی‌شود و در نتیجه واگذاری آنها به بخش خصوصی یک ریسک بزرگ است که حالا مخالفان خاص خود را هم پیدا کرده است. در روزهای گذشته عده‌ای از پیشکسوتان استقلال به صورت کاملا خودجوش! در این رابطه مصاحبه کرده و خواستار آن شدند که کار واگذاری استقلال در دولت یازدهم انجام نشود.

در نهایت بعید به نظر می‌رسد که در این دو ماه اتفاق خاصی رخ بدهد استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره استقلال فقط یک نشانه کوچک از مشکلات مدیریتی عدیده در باشگاه های تمام دولتی ایران است. مشکلاتی که مردم از یک دهم آن هم خبر ندارند.

301924