رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان همدان:

آیت الله رئیسی رقیب ناکارآمدی، مبارزه با فساد و اشرافی گری است

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در استان همدان گفت: آیت الله رئیسی رقیب هیچ جریان سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری نیست، وی رقیب ناکارآمدی، مبارزه با فساد و اشرافی گری است.
تصویر آیت الله رئیسی رقیب ناکارآمدی، مبارزه با فساد و اشرافی گری است

محمد علی زلفی گل، رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون با اشاره به‌ نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری این دوره یکی از مهم‌ترین انتخابات ها در دوران انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص دیدگاه آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ ، افزود: وی این دیدگاه را دارد که رقیب هیچ جناح سیاسی نیست بلکه رقیب ناکارآمدی، مبارزه با فساد و اشرافی گری است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با اشاره به پویش آیت‌الله رئیسی در به راه انداختن “هر خانه، یک ستاد” باشد، ادامه داد: ما دست هر ایرانی را می‌فشاریم و علاوه بر اینکه ۸۰ میلیون ایرانی را از خود می دانیم، آنانی که از پیشرفت ایران خوشحال می‌شوند را هم از خود می دانیم.

زلفی گل تأکید کرد: انتظار می‌رود که مردم با مشارکت اتفاقی را رقم بزنند که دست ایران در تعاملات بین‌المللی و مذاکره آینده جهان، پر باشد و بتواند حق‌ وحقوق ایران را بگیرد.

وی از همدلی و اتحاد بین نمایندگان ادوار مجلس اسدآباد در راه اندازی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این وحدت برای همیشه در شهرستان حاکم شود.

زلفی گل با اشاره به راه‌اندازی ستادهایی در اسدآباد، گفت: اتفاق نادر و خوب در روز گذشته در افتتاح دو ستاد در این شهرستان وحدتی بی‌نظیر رقم زد، امیدواریم این بار دستانی که به بهانه اتحاد و وحدت در ستاد آیت‌الله رئیسی به هم گره و مشت شد، برای همیشه ماندگار و باقی بماند تا حق مردم اسدآباد از امکانات ملی گرفته شود.

301900