مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل:

هزینه لوازم برقی خسارت دیده‌ها تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: لوازم برقی خانوارهای اردبیلی که بر اثر قطعی برق دچار خرابی و خسارت شوند، از طریق بیمه مورد حمایت شرکت توانیر جبران خسارت خواهند شد.
تصویر هزینه لوازم برقی خسارت دیده‌ها تامین می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، حسین قدیمی 9 خرداد در جریان بازدید از دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: همچنان مدیریت مصرف در بخش خانگی، صنعتی، تجاری و اداری مورد تأکید ماست و انتظار داریم در ایام گرم سال بیشترین مراقبت‌ها و همراهی‌ها را در مدیریت مصرف برق شاهد باشیم.

وی در مورد گلایه برخی از شهروندان از وارد آمدن خسارت به لوازم برقی بر اثر قطعی برق تصریح کرد: خانوارهایی که از این محل دچار خسارت شدند، می‌توانند با ورود اطلاعات خود به سامانه بیمه توانیر نسبت به جبران خسارت وارده اقدام کرده و بخشی از این خسارت‌ها را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر هیچ‌گونه خاموشی از بابت افزایش سقف مجاز برق مصرفی در استان اعمال نشده و با همراهی اهالی استان و خنک شدن هوا حتی در ساعات اوج مصرف برق، ما با خاموشی روبه‌رو نبودیم.

قدیمی افزود: در شهرستان‌ها نیز همین روال ادامه داشته و اگر قطعی نیز رخ داده بر اثر تعمیر و اتصالات احتمالی بوده و به هیچ وجه خاموشی‌ها ناشی از کمبود انرژی و عرضه آن به شهروندان نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما بر اساس برنامه اعلام شده شرکت توانیر روزانه میزان مصرف برق را رصد می‌کنیم تا در حد سقف مجاز اعلام شده به استان، مصرف را مدیریت کرده و حتی تعدیلی را در این حوزه انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده نیز همچنان مشترکان با رعایت سقف اعلام شده، شرکت توزیع برق استان را یاری کنند تا با کمترین خاموشی‌ها روزهای گرم سال را سپری کنیم.

منبع:ایسنا

301784