برق ۳۰ مشترک اداری پرمصرف پایتخت قطع شد

مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.
تصویر برق ۳۰ مشترک اداری پرمصرف پایتخت قطع شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کامبیز ناظریان گفت: از خردادماه سال جاری، انشعاب برق بالغ بر بیش از ۳۵۰ مشترک اداری شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبه هیأت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق توسط گروه‌های اجرایی این شرکت قطع شده است و رصد روزانه و لحظه‌ای مصرف برق ادارات تهران تا پایان فصل گرما ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت، افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته، ۱۴۲ برنامه عملیاتی در حوزه‌های مختلف به منظور گذر موفق از پیک بار تابستانه شهر تهران توسط کارشناسان این شرکت طراحی و طی مراحل مختلف اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال رفتار مصرفی مشترکان همواره یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مؤثر در وضعیت شبکه است و از آن جا که بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی هفته گرمی را پیش رو داریم از همه مشترکان این شرکت درخواست داریم تا با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی به ویژه در ساعات اوج مصرف ما را در حفظ پایداری شبکه برق پایتخت همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از همکاری قابل ملاحظه ادارات پایتخت در ساعات اوج مصرف خبر داد و با بیان این که این همکاری در کنار تغییر ساعات اداری آثار مثبت قابل ملاحظه‌ای در کاهش مصرف برق داشته است گفت: برخی از ادارات نیز با وجود اخطارهای داده شده توجهی به مصوبه ابلاغی هیأت دولت نداشته اند که به همین دلیل با اخطار قبلی با قطع انشعاب برق مواجه شده اند.

شایان ذکر است روز شنبه، ۳۱ تیرماه نیز برق ۳۰ مشترک اداری پرمصرف شهر تهران شامل شرکت سهامی تهیه و توزیع جهاد سازندگی (شرکت پشتیبانی امور دام کشور)، شرکت ملی نفتکش ایران، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سازمان جنگل بانی، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، پردیس دانشگاه شریف توسط گروه‌های فنی توزیع برق پایتخت قطع شد.

منبع: جماران

504265