نظری مطرح کرد؛

مصوبه تخفیف در اجاره‌بهای مستاجران در شهرداری اجرا نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه تخفیف در اجاره‌بهای مستاجران واحدهای تجاری و اداری شهرداری اجرا نمی‌شود و شهرداری در حال ضبط ضمانت نامه این افراد است.

تصویر مصوبه تخفیف در اجاره‌بهای مستاجران در شهرداری اجرا نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت نظری در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده پیرامون نامه‌ای از سوی ۶۰ نفر از بهره برداران واحدهای تجاری مترو است.

وی افزود: برابر مصوبه بسته محرک در شرایط سخت کرونایی، اختیاراتی ازجمله ارائه تخفیف به مستأجران فضاهای تجاری، اداری و غیره به شهرداری داده شده است. در این نامه تعدادی از بهره برداران از نحوه برخورد مسئولان مترو گلایه داشتند و اعلام کردند که شرکت مترو در حال ضبط ضمانت‌های مستأجران است.

نظری عنوان کرد: به گفته این افراد وعده تخفیف اجاره بها به آنها داده شده بود که هیچکدام اجرا نشده است. لذا از شرکت بهره برداری مترو تقاضا می‌کنیم به مصوبات شورا توجه بیشتری داشته باشند و این شرکت با نمایندگان بهره برداران جلسه گذاشته و نتایج آن را به صورت شفاف اعلام کنند.

عضو شورای شهر ابراز داشت: اگر مطالبات این افراد با مصوبه شورا سازگاری دارد، باید اجرا شود و شهرداری حق استنکاف ندارد اما اگر موضوع خارج از مصوبه است باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود. در شرایط سخت کنونی باید از ضبط ضمانت نامه‌های این افراد جلوگیری و نباید مشکلی بر مشکلات مردم اضافه کنیم.

منبع: مهر

301775