شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال:

فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، دراگان اسکوچیچ از مسئولان فدراسیون درخواست برپایی اردو کرده بود نه برگزاری دیدار دوستانه.
تصویر فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش اظهار داشت: با میراث بد و چالش‌هایی که برای فدراسیون فوتبال به جا مانده و شرایط سختی که به لحاظ میزبانی برای ما ایجاد شده است،‌ در یک شرایط سخت و آزمونی تاریخی قرار داریم.

وی در ادامه افزود: جا دارد تشکر کنم از تمام عزیزانی که این زمینه را فراهم کردند برای تیم ملی کشورمان. در این آزمون سخت و بزرگ تاریخی که در انتظار همه ماست، خیلی‌ها سربلند بودند. برخی‌ها هم عامدانه خودشان را به غفلت زدند. خیلی‌ها هم بی‌دریغ و خالصانه به تیم ملی فوتبال ایران کمک کردند. جا دارد از حمایت مؤثر آقای نوبخت تشکر کنم که کنار تیم ملی قرار گرفت. جا دارد از آقای علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما و آقای فروغی (مدیر شبکه سوم سیما) هم تشکر کنم که جانانه کمک کردند. همچنین از وزیر ورزش هم تشکر می‌کنم که شخصاً ورود کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوع مهم برای ما منافع ملی کشور و تلاش در راستای کار ملی است. جایی که 80 میلیون ایرانی با قلب‌شان کنار تیم ملی هستند. امیدوارم با توکل به خدا تیم ملی ایران سرافرازانه بتواند در بحرین نتیجه بگیرد و ملت را خوشحال کند. ملتی که در تنگنای اقتصادی قرار دارند. فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جناح خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است. فدراسیون هم عاشقانه کنار مردم است. آن چیزی که توانش بوده و در حد بضاعت، برای تیم ملی فوتبال فراهم شده است. جا دارد باز هم از مسئولان کیش تشکر کنم.

«امیدوارم همه ما 25 خرداد خوشحال و سربلند باشیم.»، عزیزی خادم با بیان این جمله خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال با تمام امکاناتش در کنار تیم ملی فوتبال ایران است و در این آزمون بزرگ تاریخی فکر می‌کنم ملت شریف و بزرگ ایران برخی تنگ‌نظری‌ها که بر فدراسیون فوتبال گذشت را قضاوت خواهند کرد، اما قضاوتی واقعاً سخت و ملالت‌آور و تلخ است. اما دست آنهایی را که حامیان راستین تیم ملی فوتبال ایران و منافع کشور بودند، می‌بوسیم. امیدواریم در این زمان باقیمانده همه در کنار هم برای سربلندی و شادی مردم به تیم ملی کمک کنیم. باز هم من از تمام کسانی که ما را در این مسیر سخت یاری کردند، تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان از نبود بازی‌های تدارکاتی گلایه کرده‌اند، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است، ولی آن چیزی که سرمربی تیم ملی خواسته بود، برپایی اردو بود نه برگزاری بازی‌های دوستانه. فدراسیون خواسته‌های سرمربی را در اختیار تیم ملی قرار داده است و من این حرف را فقط از شما می‌شنوم!

301718