واکنش تند شمسایی به عباس ترابیان در اردوی تیم ملی

حضور ناگهانی عباس ترابیان رئیس اسبق کمیته فوتسال در اردوی تیم ملی فوتسال با واکنش‌هایی روبه‌رو شد که مهم‌ترین آن از سوی وحید شمسایی رقم خورد.
تصویر واکنش تند شمسایی به عباس ترابیان در اردوی تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، حضور ناگهانی عباس ترابیان رئیس اسبق کمیته فوتسال در اردوی تیم ملی فوتسال با واکنش‌هایی روبرو شد که مهم ترین آن از سوی وحید شمسایی رقم خورد.

شمسایی که سالهاست رابطه ای شکرآب با ترابیان دارد که نشات گرفته از موضوع آقای گلی جهان است و تشکیکی که ترابیان در این آمار ایجاد کرد، در واکنش به حضور رئیس اسبق کمیته فوتسال در تمرینات تیم ملی گفت: آقایی که همه بدبختی‌های فوتسال در دوره مدیریت او بوده و خودم در سفرهایی که با ایشان بودم می‌دیدم که دوست دارد تیم ملی نتیجه نگیرد تا پاداشی پرداخت نشود حالا به تمرینات تیم ملی فوتسال می‌رود و از همین ابتدای اردو می‌خواهد خودش را نشان دهد. بگذارید فوتسال نفس راحتی بکشد! وقتی این آقا محروم است و حق کارکردن ندارد، چرا دائم خودش را نشان می‌دهد و دور و بر تیم ملی و تیم‌های باشگاهی می‌چرخد تا پست و مقامی‌بگیرد. این آقایان بهتر است دست از سر فوتسال بردارند تا تیم ملی نیز نفس بکشد.

شمسایی البته در لفافه و بدون نام بردن از اسم ترابیان به او حمله کرد. واکنش تند روز پنجشنبه وحید شمسایی به حضور عباس ترابیان در اردوی تیم‌ملی فوتسال ایران در حالی که هیچ نامی‌از او نبرد باعث سئوالات و ابهاماتی شد که علت این حضور غیرمترقبه در اردوی ملی‌پوشان چه بوده است!

شنیده می‌شود در پی برگزاری اولین روز از اردوی جام‌جهانی در هتل اوین و بنا به نقل قولی از صحبت‌های عباس ترابیان در یک جمع فوتسالی، او چهارشنبه در این هتل خارج از کمپ تیم‌های ملی برای کاری شخصی حاضر می‌شود که با کادر فنی تیم‌ملی فوتسال روبرو شده و با دیدار با بازیکنان بازار خوش و بش و خاطرات گذشته و … نیز بالا می‌گیرد. در این میان سراجی رئیس کمیته فوتسال به این جمع اضافه شده و با اصرار از ترابیان می‌خواهد تا در حضور او دقایقی برای بازیکنان صحبت کند و همین موضوع نیز سر صحبت ترابیان را با بازیکنان باز می‌کند.

301669