درباره تحقق وعده‌های کاندیداها

وعده دادن یکی از ابزارهایی است که کاندیداهای ریاست جمهوری از آن برای جذب مردم به نفع خودشان، استفاده می‌کنند.
تصویر درباره تحقق وعده‌های کاندیداها

به گزارش سایت خبری پرسون، امان الله قرائی مقدم نوشت: در این میان دادن وعده قابل عمل، می‌تواند شرایط را به نفع فرد کاندیدا کند اما در حال حاضر ساختار و شرایط کشور به گونه‌ای است که تحقق وعده‌هایی که کاندیداها می‌دهند از هر دیدگاهی یعنی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیار ضعیف است. در واقع وضعیت به گونه‌ای است که آقایان نمی‌توانند به قول و قرارهایی که می‌دهند، برسند. از سوی دیگر در این سی، چهل سال هر کس که آمد، قول و قرارهایی به مردم داد اما نتوانست به بیشتر آنها عمل کند.

نکته اینجاست که ساختار بیمار است و تا زمانی که عناصر موثر در برآورده شدن وعده‌ها مناسب و هماهنگ نباشد به مرحله اجرا در نخواهد آمد و مردم هم کاملاً بر این موضوع واقف هستند. جالب اینجاست در زمانی که وعده‌ها عملی نمی‌شود، به راحتی بر گردن دیگری می‌اندازند. نکته دیگر آن است که ما نیروهای خوب در کشور داریم اما وقتی که وارد سیستم می‌شوند با مشکلات فراوانی در هر سازمان و وزارتخانه روبرو می‌شوند. به هر حال مشکلات اقتصادی گریبان کشور را گرفته،مسئله برجام همینطور مانده و با وجود هزاران مشکل دیگر چطور کاندیداها می‌توانند وعده هایشان در این زمینه‌ها را عملی کنند.

بنابراین بعید به نظر می‌رسد که کاندیداهای ریاست جمهوری به قول‌هایی که می‌دهند عمل کنند اما به هر حال از باور مردم استفاده می‌کنند و به آنها وعده‌هایی را می‌دهند. از همین رو تنها مسئله‌ای که به مردم می‌خواهم بگویم این است که در این راستا بینش تفهمی داشته باشند یعنی بفهمند و بعد رای بدهند.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آفتاب یزد

301606