معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیجار:

آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال مهندسی کردن انتخابات هستند

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: توجه و نگاه غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به انتخابات ریاست جمهوری بسیار متفاوت‌تر است به گونه‌ای که تمام توان خود را برای مهندسی کردن این همه‌پرسی به‌کار بسته‌اند.

تصویر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال مهندسی کردن انتخابات هستند

حجت الاسلام وحید هدایتی؛ معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیجار در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان داشت: در هفته‌های آینده کشور شاهد یک رویداد بسیار بزرگ سیاسی ـ تاریخی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: این رویداد به حدی از اهمیت برخوردار می‌باشد که حتی رسانه‌های برون مرزی و معاند بخش زیادی از اخبار خود را به این انتخابات اختصاص داده‌اند.

وی تاکید کرد: توجه و نگاه غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به انتخابات ریاست جمهوری بسیار متفاوت‌تر است به گونه‌ای که تمام توان خود را برای مهندسی کردن این همه‌پرسی به‌کار بسته‌اند.

حجت الاسلام هدایتی عنوان داشت: از سوی دیگر برخی از مخالفان داخلی با سخنرانی‌های خود در فضای مجازی و اظهارنظرهای مغرضانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال تحریم انتخابات ریاست جمهوری هستند که این عملکرد داخلیون کمتر از خیانت دشمنان این انقلاب و نظام نیست.

این استاد حوزوی گفت: بنابراین امیدواریم که این افراد که تحت احساسات خود این گونه سخنان تحریک‌آمیز را بیان می‌کنند، دوباره به دامان انقلاب و نظام برگردند و خود را در قالب گروه‌های معاند و برانداز تعریف نکنند که چیزی جز پیشمانی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به نقش حیاتی انتخابات در کشوری همانند ایران، بیان داشت: همانطوری که چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت و حیاتی بودن این انتخابات برای انقلاب و نظام تاکید کردند باید گفت که بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری و حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوعی یک خودکشی سیاسی است و تنها کسانی که در این میان سود می‌برند، همان دشمنان قسم خورده این انقلاب مردمی هستند.

حجت الاسلام هدایتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر یک حماسه بزرگ و تاریخی رقم بزنند تا شاهد رشد و شکوفایی این نظام الهی بیش از پیش باشیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

301553