تریبون آزاد در میدان آستانه قم

تریبون آزاد مردمی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در میدان آستانه برگزار شد.
تصویر تریبون آزاد در میدان آستانه قم

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، تریبون آزاد مردمی شب گذشته با حضور گسترده مردم و به همت بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران و ایسنا، در میدان آستانه حرم مطهر(س) برگزار شد.

در این مراسم که حدود 250 نفر با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی حضور داشتند، جمعی از حاضران به ارایه نگاه های خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در قم پرداختند.

حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم از نکات جالب توجه بود زیرا گروه هایی از بانوان، دانشجویان، طلاب، کسبه و حتی افراد با سنین بالاتر نیز با حضور در تریبون به بیان نظرات خود پرداختند.

از جمله مهمترین مباحثی که در این تریبون به آن اشاره شد، مساله انتخابات ریاست جمهوری و نقش نوع اتنخابات مردم در آینده کشور بود. در این زمینه موافقان و مخالفان انتخاب گزینه های تایید صلاحیت شده نیز به ارایه بحث پرداختند.

یکی از بانوان حاضر در این تریبون از کم کاری نهادهای خدماتی در شهر قم گلایه کرد. وی بر لزوم پاسخگویی مسئولان نسبت به عملکرد خود نسبت به مشاغلی که به عهده دارند نیز تاکید کرد.

البته این تریبون مثل همه تریبون های مردمی با حواشی نیز همراه بود که از جمله آن می توان به بحث های درگرفته بین موافقان و مخالفان برجام و نامزدهای ریاست جمهوری اشاره کرد.

منبع:ایسنا

301508