نماینده ولی فقیه در گیلان؛

مشکل اصلی کشور معیشت پایین و سیاست های غلطی است که جوانان مبتکر را مایوس می کند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بیان اینکه مسئله اصلی جامعه معیشت پایین جامعه است، گفت: بیکاری جوانان، مافیای واردات کالا و وجود سیاست های غلطی که جوانان مبتکر را مایوس می کند، موضوع اصلی جامعه محسوب می شود.
تصویر مشکل اصلی کشور معیشت پایین و سیاست های غلطی است که جوانان مبتکر را مایوس می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت اظهار کرد: در حوزه اقتصاد و عدالت خیلی مشکل داریم به ویژه در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت بعضی از مدیران عاملی شد تا اینکه در این دو موضوع مشکلات افزایش پیدا کند.

وی به افزایش قیمت ها در جامعه اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت ها با دستمزد توده های مردم هیچگونه تناسبی ندارد و رده های متوسط و پایین جامعه در حقیقت از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، در برخی موارد قیمت ها صد برابر شده اما دستمزدها در مقابل آن هیچ بوده و در حد صفر است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در عرصه اقتصاد دو مشکل اساسی داریم، تصریح کرد: وابستگی کشور به نفت و خام فروشی و همچنین دخالت رده های بالای دولت در اقتصاد مشکل اساسی است.

آیت الله فلاحتی، وظیفه دولت را نظارت بر اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: دخالت دولت در عرصه اقتصاد از مشکلات محسوب می شود و با تکیه به جوانان و نیروهای انقلابی می توان مشکل اقتصاد کشور را برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به سخنان تلویزیونی مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مشکل کشور فضای مجازی و روابط خارجی نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئله اصلی جامعه معیشت پایین جامعه است، خاطرنشان کرد: بیکاری جوانان، مافیای واردات کالا و وجود سیاست های غلطی که جوانان مبتکر را مایوس می کند، موضوع اصلی جامعه محسوب می شود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه کسی که دلسوز مردم است ملت را از انتخابات مایوس نمی کند، اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات امر ولی امر مسلمین است.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه نامزدهای ریاست جمهوری انتخابات را صحنه جنگ قدرت قرار ندهند، اظهار کرد: کاندیداها شعارهای غیر واقعی نداده و هنجارشکنی نکنند.

آیت الله فلاحتی، کاسته شدن از انباشت قوانین سال های گذشته را از مطالبات مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس دانست و بیان کرد: سیاست برون مرزی و درونی مجلس شورای اسلامی مقبول بوده امام مردم انتظار بیشتری از نمایندگان دارند.

وی، یکی از مشکلات کشور را واردات کالای قاچاق عنوان کرد و گفت: به منظور حمایت از تولید داخلی، کالای قاچاق وارداتی را در مرز به آتش بکشید.

وی با اشاره به اینکه مسئول در نظام اسلامی خادم مردم است، خاطرنشان کرد: همیشه حق با مردم است و براین اساس مردم را در اداره ها اذیت نکنید.

امام جمعه رشت ادامه داد: مسئولی که کار مردم را معطل می گذارد، دستگاه قضا باید آن مسئول را توبیخ کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی مدیران در جامعه اسلامی، تصریح کرد: کسی که می خواهد جامعه را مدیریت کند باید از علم و فضیلت برخوردار باشد ضمن اینکه توانمندی جسمی از ویژگی های مدیر توانمند است.

منبع: روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

301390

مطالب مرتبط