نماینده ولی فقیه در گیلان؛

نقد باید هوشمندانه صورت گیرد و نباید همه امور را سیاه نمایی کنیم

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: در سخنرانی ها و جهت گیری های سیاسی نباید مانند کاندیداها عمل کنید، نقد باید هوشمندانه صورت گیرد و نباید همه امور را سیاه نمایی کنیم.
تصویر نقد باید هوشمندانه صورت گیرد و نباید همه امور را سیاه نمایی کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اینکه عمل به تکلیف در اولویت تمام امور است اظهار کرد: امیر مومنان امام علی علیه السلام در نامه ۴۵ نهج البلاغ می فرماید که خوشا به سعادت انسانی که به تکلیف عمل می کند.

وی، وقوع انقلاب اسلامی را در راستای عمل به تکلیف امام(ره) عنوان کرد و افزود: انسان ها وظیفه دارند به تکلیف خود عمل کنند و در این راستا کسی که سختی ها و مشکلات را تحمل می کند به موفقیت می رسد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه تلاش ها باید در مسیر تکلیف محوری حضور مردم در پای صندوق رای با مشارکت حداکثری باشد، تصریح کرد: تکلیف داریم در موضع گیری های انتخاباتی هوشمندانه، عقلایی و اقناعی عمل کنیم.

آیت الله فلاحتی به کاهش حضور مردم در تجمع ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: فضای مجازی بستر مناسب و بهترین فرصت برای دعوت مردم به انتخابات و مشارکت بالا است و همه باید در این عرصه تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه روحانیون در سخنرانی ها و جهت گیری های سیاسی نباید مانند کاندیداها عمل کنند، بیان کرد: مسئول در نظام اسلامی عزت دارد بنابراین نقد باید هوشمندانه صورت گیرد و نباید همه امور را سیاه نمایی کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: اگر کسی مردم را در مسیر آرمان های انقلاب مایوس کند بازنده است و در راستای اهداف دشمنان حرکت می کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تکلیف داریم از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم، اظهار کرد: امروز کسی برنده میدان است که مردم را تشویق به مشارکت بالا در انتخابات کند و بذر امید در دل مردم بپاشد و در این راستا وجود بعضی ضعف ها دلیلی برای حضور پیدا نکردن در انتخابات نیست.

منبع: روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

304491