طارمی در رابطه جدید؛

نقش شریک در موفقیت مهاجم پورتو

مهاجم تیم پورتو در مورد شریکش می گوید: «ضمن اینکه من وارد یک رابطه شدم و این شخص خیلی خیلی خیلی به من کمک کرد.»
تصویر نقش شریک در موفقیت مهاجم پورتو

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان فصل فوق العاده ای با پورتو پشت سر گذاشت. پسر بوشهری فوتبال ایران در قاره سبز خوش درخشید و به نظر می رسد یکی از این دلایل شریک جدید زندگی اش است.

ماجرا با بازیگر خانم

آبان سال ۹۶ مهدی طارمی در توئیتر نوشت:«یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که آنها را عاشقانه می بیند» بعد از آن حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند. ماهینی نوشت:«سی خاطر دومادمون عروس دوس می داریم» به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. دوباره و در اواخر اسفند 1398 زمانی که طارمی بود که باز هم صحبت از رابطه طارمی و یک بازیگر خانم در فضای مجازی پیچید و حتی با لو رفتن برخی تصاویر صحبت از ازدواج این دو چهره مطرح شد.

خبری که بلافاصله طارمی و سحر قریشی آن را تکذیب کردند. طارمی در این مورد گفت: «این ماجرا اصلاً واقعیت نداشت. اگر بحثی واقعیت داشته باشد، همه آن را می‌پذیرند، اما اگر بحثی واقعیت نداشته باشد، کسی آن را نمی‌پذیرد. خودم به شخصه نمی‌توانستم آن موضوع را بپذیرم و چیزی نگویم ولی وقتی دیدم بحث در حال بزرگ شدن است و در ذهن مردم می‌ماند، دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد چون همانطور که درباره این رابطه توضیح دادم، حدود دو سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم» مهاجم لژیونر فوتبال ایران درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: «متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود. من هیچ وقت در زندگی‌ام از هیچکس گله نمی‌کنم و شکایتی ندارم.

ما می‌توانیم قبل از هر اتفاقی که می‌افتد، آن را پیشگیری کنیم و کارهایی انجام ندهیم تا بعدها یک سری اتفاقات را به همراه نداشته باشد. من خودم را مقصر می‌دانم که آن عکس‌ها را گرفتم و این اتفاقات پیش آمد. البته در ادامه من مقصر نبودم که چرا مردم فهمیدند ولی در مجموع، من از کسی شکایت نمی‌کنم و دوست ندارم دیگر درباره آن قضیه صحبتی انجام دهم چون چیز خاصی نبود.» سحر قریشی اما در اینستاگرامش نوشت:«زخم های امروزمان جواب لطف هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم»

رابطه جدید

طارمی در صحبت هایی که روز پنجشنبه به صورت اسکایپی با برنامه فوتبال 120 داشته اینطور می گوید:«از نظر خودم هنوز موفق نیستم و موفقیت را در جایی می‌بینم که خودم به آن جایگاه برسم. هنوز کارهای نیمه تمام دیگری دارم و اگر خدا کمک کند، آن را انجام بدهم، یک انسان موفق می‌شوم.»

مهاجم تیم پورتو و تیم ملی کشورمان در مورد افرادی که باعث موفقیت وی شدند اینطور اذعان کرد:« اگر شما دنبال یک نفر هستید، انتخاب از بین پدر و مادر سخت است، اما مادرم را می‌گویم ولی اگر بخواهم کُلی بگویم، خانواده و یک سری از دوستانم از بچگی کمکم کردند و البته یک شریک هم دارم؛ این افراد خیلی به من کمک کردند، همیشه کمک حال من بودند و در زمان‌های سخت که استرس داشتم، آرامم کردند و در هر شرایطی پشتیبانی خود را از من داشتند تا به این جایگاه برسم. همه دوستان و فامیل و روابطی که داشتم، موجب شد تا به این جایگاه برسم.» وی توضیح کوتاهی نیز در مورد شریکش می گوید: «ضمن اینکه من وارد یک رابطه شدم و این شخص خیلی خیلی خیلی به من کمک کرد.»

301346