تاسیس برند لباس «سحر قریشی»!

سحر قریشی یکی از بازیگران جوانی است که پله‌های ترقی را خیلی زود و سریع طی و به تازگی برند لباس خود را تاسیس کرد!

تصویر تاسیس برند لباس «سحر قریشی»!

به گزارش سایت خبری پرسون، هرچند زندگی و حرفه او در این سال‌ها بسیار مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفت، ولی او با قدرت و تلاش به کار خود ادامه داد و هرگز تسلیم نشد تا جایی‌که حالا با قدرت در مقابل حواشی می‌ایستد و به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

سحر قریشی درباره برند لباس خود گفت: هم طراحی و هم دیزاین‌هایش کار خودم است. البته مادرم خیلی به من کمک کردند. در کل یک کار داخلی و کاملا ایرانی است چون بارها به من پیشنهاد شد که طرح‌ها را به ترکیه ببرم، آنجا شریک شوم و برایم بدوزند ولی دوست نداشتم این اتفاق بیفتد که یک طرح ایرانی به اسم یک کشور دیگر تمام شود.

از خیاط، برش‌کار و. . . همه کار ایرانی است و دوست دارم یک خط تولید ایرانی هم داشته باشم.

وی افزود: سه سال است که روی این موضوع کار می‌کنم. اگر می‌خواستم از اسمم استفاده کنم می‌توانستم مانند برخی از همکاران یک مزون دایر کنم.

وی عنوان کرد: این کار را دوست ندارم چون کار من از آن عموم مردم است، در مزون‌ها عموم اجازه رفتن ندارند؛ مثلا شده که به یک مزون دعوت شده‌ام و دیدم که فقط بازیگران حضور دارند و نهایت ۲۰ مانتو بیشتر در مزون وجود ندارد که آن‌ها هم قیمت‌های نجومی دارند.

یا اینکه برخی دوستان از دوبی یا ترکیه جنس می‌آورند و در مزون برای فروش می‌گذارند و با افتخار جنس خارجی بودن را اعلام می‌کنند.

منبع: ساتین

378797