کلینیک شبانه‌روزی شهرداری بروجرد احداث می‌شود

مدیر سرمایه‌گذار و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد گفت: کلینیک شبانه‌روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی به زودی احداث می‌شود.
تصویر کلینیک شبانه‌روزی شهرداری بروجرد احداث می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، رسول عالم روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: شهرداری بروجرد دارای سه منطقه و بیش از یک هزارو ۵۰۰ نیرو خانواده بزرگی است که فراهم نمودن امکانات رفاهی از جمله ارایه خدمات بهداشتی و درمانی برای کارکنان و خانواده آنها یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر با هماهنگی شهردار مشارکت‌های بخش خصوصی در شهرداری بیشتر شده است، اظهار داشت: از آنجایی‌ که سلامت به مثابه یک حق عمومی جامعه است، پس از گذشت یک سال تلاش و پیگیری‌های مستمر طرح احداث درمانگاه (کلینیک شبانه‌روزی) شهرداری با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسید.

عالم با بیان اینکه توسعه سلامت عمومی و دسترسی همگان به‌ویژه قشر محروم به امکانات تشخیصی و درمانی از اهداف این طرح است، تصریح کرد: طرح فوق پس از ارایه در هیئت کارشناسی سرمایه‌گذاری و بحث و تبادل پیرامون رفع موانع و مشکلات موجود به تصویب هیئت عالی سرمایه‌گذاری رسید.

مدیر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی بروجرد خاطرنشان کرد: پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و کمیته انطباق فرمانداری و انجام مراحل اجرایی و تأسیس، این طرح ضمن ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری، ارائه خدمات درمانی به شهروندان و پرسنل شهرداری (به‌صورت رایگان و افراد تحت تکلف ایشان به‌صورت نیم‌بها) همچون تعرفه‌های ویزیت پزشک عمومی، پزشک متخصص، تزریقات و پانسمان و درمان سرپایی اورژانسی از جمله مزایای این طرح است.

عالم اضافه کرد: کلینیک فوق در محل سابق مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری واقع در میدان شهدای هسته‌ای احداث خواهد شد.

301292