رییس اتاق بازرگانی کردستان:

ایجاد فضای آرام و اصلاح ساختار قدیمی دریافت مالیات، خواسته بخش خصوصی است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کردستان گفت: بخش خصوصی برای تداوم کار درخواست هایی دارد که از جمله این درخواست ها می توان به ایجاد فضای آرام و اصلاح ساختار قدیمی دریافت مالیات اشاره کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: حل مشکلات شهرک های صنعتی شماره 1 و 3 شهر سنندج در این جلسه امکان پذیر نیست و باید برای معضلات این مراکز صنعتی، هیاتی تخصصی وارد عمل شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود گفت: این هیات متشکل از معاونین امور عمرانی و اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و شهردار سنندج باَشد و از امروز تا ۱۵ بهمن به این مسئله بپردازند.

در ادامه این نشست، خالد جعفری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی و اولیه سرمایه گذاران در استان، منابع مالی است که در این راستا نیازمند کمک بانکهای عامل کردستان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: خوشبختانه در بحث تسهیلات حمایتی کرونا، وضعیت کردستان خوب است و در این رابطه عملکرد بانکهای استان نیز قابل توجه می باشد.


بیشتر بخوانید؛

وزارت راه هیچ توجهی به بخش خصوصی ندارد

افزایش تولید برق نیازمند توانمندی بخش خصوصی/ بی توجهی دولتمردان عامل کاهش صادرات است


در این ادامه این نشست، سیدکمال حسینی؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کردستان در سخنانی عنوان کرد: فضای مناسب برای کسب و کار از دغدغه های همیشگی فعالان بخش خصوصی در کردستان است.

حسینی ادامه داد: بخش خصوصی برای تداوم کار درخواست هایی دارد که از جمله این درخواست ها می توان به ایجاد فضای آرام و اصلاح ساختار قدیمی دریافت مالیات اشاره کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کردستان بیان داشت: باید در برخورد با بخش خصوصی در بحث بدهی های مالیاتی تجدیدنظر شود، زیرا همین برخورد نامناسب انگیزه کار را از این بخش خواهد گرفت.

شفیعی ـ استان کردستان

227675