فرمانده انتظامی لرستان:

مدیریت فضای مجازی دغدغه مسوولان نظام است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: مدیریت فضای مجازی و صیانت از آن جزو مسائل مهم و یکی از دغدغه‌های مردم و مسوولان ارشد نظام به ویژه مقام معظم رهبری است.
تصویر مدیریت فضای مجازی دغدغه مسوولان نظام است

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این راستا پلیس با اشراف کامل و رصد دقیق فضای سایبری هرگز اجازه نخواهد داد این فضا به حاشیه امن و حیات خلوت مجرمان و قانون گریزان تبدیل شود.

وی گفت: امروز دشمن در بستر فضای مجازی و با نزدیک شدن به ایام انتخابات، با تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی جنگ تمام عیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است که ضرورت دارد از فضای مجازی غافل نشویم و همه دلسوزان و نیروهای انقلابی با صلابت در این میدان حاضر شوند.

وی ادامه داد: هر فردی باید به اندازه توان و هنر خود در این میدان حضور یابد و اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات و نهادها نقش خود را در امید آفرینی و زمینه ایجاد اتحاد و انسجام ملی ایفا کنند تا انتخابات پرشور برگزار و نظام سربلند شود.

سردار الهی گفت: همانگونه که فضای واقعی نیاز به صیانت و تامین امنیت دارد مجموعه پلیس فتای استان با اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی، به خوبی آن را مدیریت می کند.

301102