بازدید مدیر کل استاندارد اردبیل از کارخانه لاستیک آرتاویل تایر

هاشم علایی، مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل وهیئت همراه روز سه شنبه مورخه 1400/3/4 از کارخانه لاستیک گلدستون(آرتاویل تایر)بازدیدکردند.
تصویر بازدید مدیر کل استاندارد اردبیل از کارخانه لاستیک آرتاویل تایر

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، هاشم علایی مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل در بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار داشت: هدف از این بازدیدها که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌گیرد شناساندن واحدهای تولیدی استان اردبیل و همچنین نحوه استاندارد کردن کالا و خدمات است.

وی تصریح کرد: باید بر این باور باشیم که حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری تنها راه برای پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف به ویژه رشد اقتصادی و به تبع آن ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است.

در ادامه این بازدید طاهری مدیر مجتمع صنعتی آرتاویل تایر از حضور مدیرکل استاندارد و هیات همراه و حمایت آنها از تولیدات داخلی تشکر کرد و گزارش کاملی در خصوص قسمت های مختلف تولید ارائه داد.

همچنین در این بازدید مدیر کل استاندارد استان اردبیل از امام جمعه زاده نماینده گروه کارمجتمع صنعتی آرتاویل تایر که به عنوان گروه منتخب کار برتر ملی بخش صنعت در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار وتلاش انتخاب شده بودند، تجلیل کرد.

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر

301022