۲۰۰ تخلف زودهنگام انتخاباتی در کرج ثبت شد

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: تا به امروز نزدیک به ۲۰۰ مورد تخلف زودهنگام به بازرسی فرمانداری کرج گزارش شده که در پرونده داوطلبان درج شده است.
تصویر ۲۰۰ تخلف زودهنگام انتخاباتی در کرج ثبت شد

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، غفورقاسم پور روز چهارشنبه پنجم خرداد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: میادین کلانشهر کرج باید در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه، فضاسازی شود و در این رابطه شهرداران در صف مقدم برای بازآرایی فضای شهر قرار دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: طرح های تبلیغات محیطی برگزاری انتخابات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج به روابط عمومی شهرداری‌ها ابلاغ شده است و انتظار می‌رود در شرف بزرگترین رویداد ملی – سیاسی کشور، کلانشهر کرج که نامدار ایران کوچک است با حضور پر رنگ، پرشور و مشارکت بالای سیاسی نقش آفرین باشد.

وی افزود: میادین شهر، ناوگان حمل و نقل عمومی در تبلیغات شهری باید مورد توجه قرار گیرد و در این بین رسانه‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی تریبون دار افزایش نشاط سیاسی خواهند بود.

قاسم پور ادامه داد: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده است.

۲۰۰ تخلف زودهنگام انتخاباتی در کلانشهر کرج گزارش شده است

قاسم پور خاطرنشان کرد: هیچ امکاناتی از سوی شهرداری‌ها نباید در جهت حمایت از نامزدها مصروف شود و طبق قانون این اقدام تخلف محرز محسوب شده و مراتب توسط شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گزارش و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیأت بازرسی فرمانداری شهرستان کرج تشکیل شده است، گفت: تا به امروز ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در سامانه بازرسی و رسیدگی به امور حقوقی ثبت و ضبط گردیده و برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج پرونده ثبت تخلف دایر گردیده است.

فرماندار کرج گفت: بیش از هزار بازرس در شهرستان کرج روند برگزاری انتخابات را نظارت و پایش خواهند کرد.

منبع:ایسنا

301008