بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه

میثم جعفری مدیر تشریفات با قبول مسئولیت ۱۶۵ هزار یورو، به جای امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی بازداشت شد تا والیبالی ها به ایتالیا بروند.
تصویر بازداشت سرپرست تیم ملی در فرودگاه

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بامداد دوشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل داشتن ۱۶۵ هراز یورو بازداشت شد. تیم ملی والیبال که دوشنبه صبح مسافر لیگ ملتها به میزبانی ریمینی ایتالیا بود، سفرش بدون حاشیه و دردسرهم نبود. ظاهرا بازداشت امیر خوش‌خبر ماجراهای والیبالی ها را کلید زد. او به دلیل همراه داشتن ۱۶۵ هزار یورو بازداشت شد. اتفاقی که ممکن بود تیم ملی والیبال از لیگ ملتها جا بماند. به همین دلیل محمدرضا داورزنی به محض اطلاع از این اتفاق، میثم جعفری مدیر تشریفات را به فرودگاه فرستاد تا به جای امیر خوش خبر در بازداشت بماند.

من مسئولیت یوروها را قبول کردم
میثم جعفری داستان را این طور تعریف کرده:«من با تماس آقای داورزنی از خواب بیدار شدم، او به من گفت خودت را به فرودگاه برسان و به جای خوش خبر در بازداشت بمان تا تیم به ایتالیا برود. اگر من نمی رفتم تیم در موعد مقرر به حباب لیگ ملتها نمی رسید و بازیها را از دست می داد. من هم خودم را به فرودگاه رساندم و مسئولیت یوروها را قبول کردم.»

خوش خبر نامه کلی برای یوروها نداشت
به گفته مدیر تشریفات فدراسیون والیبال، یوروها امروز رفع توقیف می شود. او در این باره می گوید:«خوش خبر نامه بانک مرکزی را داشت اما باید مثل فوتبال یک نامه کلی هم می گرفت که نبود آن دردسر ساز شد. با گرفتن آن نامه امروز یوروها توقیف می شود.»

ظاهرا قرار است فدراسیون از طریق سفارت ،یا حواله صرافی پول را به دست خوش خبر در ریمینی ایتالیا برساند.

290845