۱۳۳ شعبه برای اخذ آرای مردم پلدختر پیش‌بینی شده است

فرماندار پلدختر گفت: ۱۳۳ شعبه برای اخذ مردم شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد۹۱ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه بخش مرکزی، سراب حمام و روستاهای این بخش است.
تصویر ۱۳۳ شعبه برای اخذ آرای مردم پلدختر پیش‌بینی شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، حسن رضاییان روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ۴۲ شعبه برای اخذ آرای مردم بخش معمولان نیز در شهر و روستاها تعیین شده است.

وی افزود: مجموع تعداد شعب اخذ رای دراین شهرستان ۴۴ شعبه ثابت شهری، ۳۱ شعبه ثابت روستایی و ۵۸ شعبه سیار روستایی است.

فرماندار پلدختر بیان کرد: ۱۱ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل در شهرستان پلدختر افزایش یافته است که از این تعداد پنج شعبه مربوط به شهرپلدختر، یک شعبه مربوط به شهرتازه تاسیس سراب حمام ، یک شعبه شهر معمولان و چهار شعبه به تعداد شعبه های کل روستاهای شهرستان افزوده شده است.

رضاییان یادآورشد: ۶۰ هزار نفر در شهرستان پلدخترواجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هستند.

وی افزود: ۲۹۸ صندوق اخذ رای در مجموع در سطح شهرستان پلدختر در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۳۳ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و۱۶۵ صندوق مربوط به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

فرماندار پلدختر گفت: از ۱۶۵ صندوق اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی ۴۴ صندوق شهری و ۱۲۱ صندوق مربوط به انتخابات روستاها می باشد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سه شهر پلدختر ، معمولان و سراب حمام و ۱۲۱ روستا در سطح شهرستان برگزار می شود که از این تعداد ۶۱ روستا مربوط به بخش مرکزی و۶۰ روستا مربوط به بخش معمولان می باشد.

رضاییان یادآورشد: در مجموع ۸۵ روستای شهرستان پلدختر دارای دهیاری می باشند که از این تعداد ۴۴ روستا مربوط به بخش مرکزی و ۴۱ روستا مربوط به بخش معمولان می باشد.

فرماندار پلدختر گفت: ۶۶۱ نفر داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان می باشند که ۳۴۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها در بخش مرکزی و ۳۱۶ نفر داوطلب این حوزه در بخش معمولان هستند.

290808