کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد.

تصویر کلاهبرداری با ترفند اینترنت ویژه انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به موضوع «اینترنت رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری» اشاره و اظهار داشت: دسترسی به اینترنت از مهمترین نیاز در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده که مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات و تبلیغات جذاب و اغوا کننده سعی دارند اعتماد افراد را جلب کرده و در ادامه از آنان سوءاستفاده کنند.

وی گفت: هموطنان دقت داشته باشند فقط از طریق سایت اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنتی رایگان ویژه انتخابات ریاست جمهوری کرده و به‌هیچ وجه به لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت‌نام و دریافت اینترنت رایگان انتخابات ریاست جمهوری، اعتماد و اطمینان نکنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه برای دریافت بسته هیچ نیازی به ارسال کد فعال سازی یا برقراری تماس نیست تصریح کرد: ثبت‌نام فقط از طریق سایت اینترنتی به نشانی https:‎//ictgifts.ir صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

290756