در شورای آموزش و پرورش استان زنجان مطرح شد؛

احداث 21 مدرسه آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال ۲۱ مدرسه با همکاری سازمان برنامه و بودجه، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش احداث می‌شود.

تصویر احداث 21 مدرسه آغاز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حسن مظفری امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار داشت: در سال گذشته ۱۰ جلسه با ۵۴ مصوبه برگزار شد که تا کنون ۵۲ مصوبه با بیش از ۹۶ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی بیان داشت: اختصاص بودجه لازم به اردوگاه‌های دانش‌آموزی و ارائه ۵۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان با اولویت مدارس مناطق محروم از سوی سازمان صمت به عنوان مصوبات شورای آموزش و پرورش هنوز اجرایی نشده است.

این مسئول از کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار دانش‌آموز امسال در مدارس استان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برنامه‌های آموزش و پرورش در سال جاری بر اساس اولویت‌های ششگانه اعلامی از سوی وزیر آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

مظفری خاطرنشان کرد: در عرض سه سال در استان زنجان ۶۳ مدرسه احداث می‌شود که امسال ۲۱ مدرسه با همکاری سازمان برنامه و بودجه، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش احداث می‌شود.

وی با اشاره به مراجعات فرهنگیان برای مسکن، ادامه داد: ضروری است زمین مورد نیاز برای این پروژه هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

حسنلو معاون اداره آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: برای مسکن فرهنگیان ۲ هزارو ۶۵۸ تفر ثبت‌نام کردند که در نهایت ۵۶۴ نفر تایید شده است که برخی‌ها نیز مرحله اول را واریز کرده‌اند.

مسعود شاهین‌فر معاون اداره راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه ابراز کرد: بارگزاری اطلاعات فرهنگیان در سامانه تم انجام و ۳۶۴ نفر منتظر بررسی پرونده هستند و با قطعی شدن تعداد، زمین مورد نظر اختصاص می‌یابد.

وی گفت: در شهرهای دیگر از طریق بنیاد مسکن اقدام و با واگذاری گروهی مشکل حل می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

منبع: موج رسا

290742

مطالب مرتبط