با مشارکت خیران محقق شد:

آزادی ۹۸ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون ۹۸ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان با مشارکت ۱۴ هزار زنجانی در پویش زنجان همدل از زندان آزاد شدند.

تصویر آزادی ۹۸ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، جوادی مدیرکل زندان‌های استان زنجان به اجرای مرحله سوم پویش زنجان همدل در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول پویش زنجان همدل که قبل از عید نوروز به مرحله اجرا درآمد با کمک خیرین یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد و در مرحله دوم پویش نیز ۷۴ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و گذشت شکات از زندان آزاد شدند.

او افزود: در مرحله سوم پویش زنجان همدل که دیروز دوشنبه سوم خردادماه در زنجان برگزار شد ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان زنجان از زندان آزاد شده و به جمع خانواده بازگشتند.

جوادی ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون ۹۸ زندانی جرائم غیرعمد با مجموع بدهی ۱۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، با گذشت شکات و کمک خیرین از زندان آزاد شده اند که از این تعداد یک نفر خانم و مابقی آقا بوده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: زندانیان دارای بدهی مالی، مهریه، نفقه، حوادث کارگاهی، و تصادفات و دیه، مشمول کمک‌های مردمی هستند.

جوادی با بیان اینکه استان زنجان رتبه برتر کشوری را در اجرای طرح پویش همدل از آن خود کرده است، گفت: در اجرای طرح پویش همدل در استان زنجان ۱۴ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

290716