رئیس کل دادگستری ایلام خبر داد:

آزادی 33 مددجوی جرائم غیرعمد از ابتدای سال

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: 180 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان در سال 1399 و 33 مددجوی جرائم غیرعمد در سال 1400 از زندان‌های استان ایلام به کمک خیرین، نهادها، سازمان های مردم نهاد و خیریه ها آزاد شدند و به کانون خانواده برگشتند.

تصویر آزادی 33 مددجوی جرائم غیرعمد از ابتدای سال

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، علی دهقانی؛ رئیس کل دادگستری ایلام، ظهر امروز در مراسم آزادی 21 زندانی نیازمند زندان مرکزی ایلام و همچنین توزیع 500 بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان نیازمند استان ایلام، ابراز داشت: از همه کسانی که در این کار خیر سهیم بودند، اعم از خیرین محترم، نهادها، انجمن ها، و مسئولین مرتبط با مسئله آزادی زندانیان، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی تصریح کرد: همیاری و کمک به دیگران، همیشه مورد توجه ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین قرار داشته است و همواره بر انجام این کار تاکید شده است.

دهقانی در ادامه اضافه کرد: یکی از ضرورت های مهم در کشور ما همیاری است. بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد به کانون خانواده، از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد واین مهم نیازمند ورود خیرین و مردم در این مسئله است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ادامه کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان، اظهار داشت: برگزاری کارگاه ها و جلسات برای برای زندانیان در جهت اصلاح و تربیت آن ها، باعث کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد و این مسئله باید مورد توجه قرار داشته باشد.

رئیس کل دادگستری ایلام در پایان ضمن بیان اینکه یکی مسائلی که قوه قضاییه به شدت به دنبال آن است مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی زندانی و خانواده وی می باشد، مطرح داشت: 180 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان در سال 1399 و 33 مددجوی جرائم غیرعمد در سال 1400 از زندان‌های استان ایلام به کمک خیرین و نهادها و سازمان های مردم نهاد و خیریه ها آزاد شدند.

نوروزی_استان ایلام

301054