فالدونی پرسون؛ 4 مهر ماه

در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم.
تصویر فالدونی پرسون؛ 4 مهر ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز، فال روزانه پرسون را بخوانید. در ابتدا چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است.

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان از تمامی توان خود برای پیشرفت بهره نگرفته‌اید. ادامه این رویکرد نه‌تنها سد راه شما برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر خواهد شد، بلکه زمینه افسردگی شما را نیز فراهم می‌کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این روحیه را تغییر دهید و با تمامی نیرویی که دارید آرزوهای‌تان را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که هیچکس بیشتر شما نمی‌توان به خودتان کمک کند. در این سال مربی خوبی برای خودتان باشید و اجازه ندهید قطار موفقیت‌های شما از مسیر خارج شود. ماه‌های سال تولدتان را با تلاش و کوشش مضاعف دنبال کنید و لحظه‌ای دست از کار نکشید تا به آذر برسید. در این ماه به خودتان استراحت دهید و خستگی در کنید. دی ماه امسال خطری در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که این ماه را با احتیاط بیشتری سپری کنید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید. فروردین و اردیبهشت سال آینده ماه‌‌های بسیار شلوغی برای شما خواهد بود. اجازه ندهید خستگی در این ماه‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده گلیم خود را از آب بیرون بکشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود. ‍‍

فال روزانه متولدین فروردین

اعتماد‌به‌نفس کمی دارید و این وضعیت زمینه شکست‌ شما را در برخورد با مشکلات فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و در آینده با اعتمادبه‌نفس کامل به مصاف مشکلات بروید. امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه با سرعت بیشتری انجام دهید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های ناب عاشقی تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

فال روزانه متولدین خرداد

مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید،اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید.

فال روزانه متولدین تیر

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زن

فال روزانه متولدین مرداد

پول خود را برای انجام کاری پس‌انداز کرده‌اید اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد

فال روز متولدین شهریور

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه ‌تان مشغول شوید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلاً حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد.

فال روزانه متولدین آبان

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید.

فال روزانه متولدین آذر

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌های‌تان را با جسارت بیشتری دنبال کنید خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. قصد انجام کارهای مذهبی داریداز آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به نفع شماست قسمتی از پولی که امروز بدست می‌آورید را برای آینده پس‌انداز کنید. فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

فال روزانه متولدین دی

به لحاظ سلامتی روز خوبی را درپیش دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای ناتمام را به پایان برسانید. روحیه‌ای خندان و مهربان دارید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید روی خوش زندگی را خواهید دید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. در معامله‌ها با افزایش سود روبرو خواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید.امروز احتمال زیادی وجود دارد که پول‌تان را خرج خرید کالاهای غیرضروری کنید. استعداد و ذکاوت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات مالی با ایشان مشورت کنید. بار سفر بسته‌اید و رهسپار مسافرت هستید، اما کار مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد و چاره‌ای پیدا نمی‌‌کنید به غیر از اینکه مسافرت را به آینده موکول نمایید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید.

فال روز متولدین اسفند

کارها را جدی نمی‌‌گیرید و در انجام کارهای مهم سهل‌انگاری می‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار دست‌تان بدهد. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید قبل از انجام کار جدیدی که در سر دارید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید.

290706