فالدونی پرسون؛ 16 مرداد ماه

در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم.
تصویر فالدونی پرسون؛ 16 مرداد ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، در گزارش پیش روی تان فال روزانه پرسون را در اختیار تان قرار می دهیم. ابتدا چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است. ابتدا چند کلمه برای آن هایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. رویای بزرگی در سر دارید، اما تاکنون گرفتاری‌های زندگی فرصتی فراهم نکرده تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. در سال تولدتان ورق بر می‌گردد و شرایط مناسبی دست می‌دهد تا به رویای دیرینه خود جامه عمل بپوشانید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر را آغاز کنید. در این سال برنامه‌ دقیقی برای رسیدن به هدف های خود طرح نمایید. تا جایی که می‌توانید به این برنامه پایبند باشید و زندگی را با نظم‌و‌ترتیب بیشتری ادامه دهید. در اواسط سال تولدتان ایده‌ بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده شرایطی برای اجرای آن مهیا کنید. ایده‌ای که در سر دارید ممکن است در نظر اطرافیان پیش‌پاافتاده به‌نظر برسد، اما بد به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. ماه‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با تلاش و کوشش ادامه دهید تا به آبان برسید. در این ماه کمی دست از کار بکشید و به خودتان استراحت دهید. این استراحت را به بهانه‌ای برای برنامه‌ریزی‌های بیشتر تبدیل کنید تا سال تولدتان به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود. این سال را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید و برگی زرین به کارنامه موفقیت‌های خود اضافه کنید.


فروردین

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. سفری در پیش دارید اما حادثه‌ای در این سفر در کمین شما است و ممکن است یکی از کالاهای باارزش خود را در مسافرت گم کنید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. رازهای زیادی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد نماید.


اردیبهشت

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش‌ سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.


خرداد

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.


تیر

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.


مرداد

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش‌ رو دارید و اگر مواظب دخل‌ و خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی خواهید کرد.


شهریور

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده را با پادرمیانی حل کنید. کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. در این فرصت تا می‌توانید استراحت کنید و برای روزهای شلوغ آینده آماده شوید.


مهر

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که در لحظه‌های دشوار وی را تنها نمی‌‌گذارید. احتمال دارد شکست عشقی را تجربه کنید، اما اجازه ندهید این شکست بیش‌از‌حد شما را افسرده کند. برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.


آبان

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید. با یکی از دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد. دیدارها را با این دوست قدیمی تازه کنید و لحظه‌های شادی را در کنار ایشان سپری نمایید.


آذر

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند. با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد.


دی

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان قدیمی وجود دارد، اما اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری دوست شما را فراهم کند و رفاقت چندین و چند‌ ساله‌تان را از بین ببرد. قصد خرید کالایی را دارید و مدت زیادی است که چشم‌انتظار فرصتی برای خرید این کالا هستید، اما زمان مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده‌اید و ممکن است که حساب از دست‌تان در برود و ولخرجی کنید، در نتیجه به نفع شما است که خرید این کالا را به آینده موکول نمایید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید. مهارت‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و همیشه خودتان را سرزنش می‌کنید. امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است و به خودتان قول بدهید که زندگی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری دنبال کنید.


بهمن

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. انسان مستبدی هستید و انتظار دارید اطرافیان کارها را طبق نظر شما انجام دهند. ادامه این رویکرد نه‌تنها شما را به فرد منفوری تبدیل می‌کند، بلکه باعث منزوی‌شدن شما خواهد شد. از امروز این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی اجازه اظهار نظر بدهید. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.


اسفند

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمک‌تان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به غیر از عشق و محبت، حرف دیگری به شما نخواهد زد. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

329847