استاندار ایلام:

با مدیریت صحیح زمان قطعی برق را کاهش دهیم

استاندار ایلام گفت: با این که در مدت گذشته به شدت بارش باران کاهش داشته است و همین امر موجب کم آبی شده است اما باید با مدیریت صحیح طول قطعی برق را کاهش داد.

تصویر با مدیریت صحیح زمان قطعی برق را کاهش دهیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام ظهر امروز در سمینار استانداران، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت این روز تاریخی، ابراز داشت: با مدیریت کارآمد و دقیق می توان زمان قطعی برق خانگی را کاهش داد.

وی ادامه داد: با این که در مدت گذشته به شدت بارش باران کاهش داشته است و همین امر موجب کم آبی شده است اما باید با مدیریت صحیح طول قطعی برق را کاهش داد.

نوذری در ادامه تاکید کرد: مردم انتظار دارند که وزارت نیرو با اطلاعیه قبلی از زمان قطعی برق آن ها را باخبر کند و این انتظار یک توقع و انتظار معقول می باشد.

وی در ادامه با اشاره قطعی برق در مراکز بیمارستانی و اورژانس، عنوان داشت: باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح طول زمان قطعی برق را به حداقل برسانیم و همچنین در قطعی برق باید توجه شود که مراکز بیمارستانی و حساس نباید قطعی برق داشته باشند.

استاندار ایلام در بخشی دیگر با اشاره به وارد شدن استان ایلام به موج چهارم کرونا نسبت به استان دیگر، گفت: اگر چه با توجه به همسایگی با کشور عراق و نیز استان خوزستان زودتر از بقیه استان ها وارد پیک چهارم کرونا شدیم، اما با مدریت درست و کارآمد زودتر از بقیه مناطق از پیک خارج شدیم.

نوذری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو و چالش های آن، عنوان کرد: امیدواریم با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده یک انتخابات سالم و همراه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

نوروزی_استان ایلام

290596