هشدار دادستان:

هرگونه قطع برق در همدان ممنوع است

دادستان همدان در پی اعتراضات مردم گفت: با عامل قطعی برق در همدان برخورد می شود.
تصویر هرگونه قطع برق در همدان ممنوع است

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، یک هفته ای می شود، که خاموشی های مکرر برق نارضایتی های عمومی را در کشور و ویژه تر در استان همدان به دنبال داشته است. از گلایه مندی دانش آموزان و والدین آنان هنگام برگزاری امتحانات به صورت آنلاین گرفته تا مراجعه کنندگان به ادارات مختلف که به دلیل قطعی برق کارهایشان با معطلی پیگیری شد.

قطعی برق در برخی مناطق و عمده تر در روستاها حتی به چهار ساعت در روز هم رسیده بود و عده ای از کشاورزان که نوبت آب آنان همزمان با خاموشی ها بود و نتوانستند زمین های خود را آبیاری کنند نیز گلایه مند شدند.در برخی مناطق قطعی برق زمینه ساز قطعی تلفن های منازل نیز شده بود.

و اما به دنبال این نارضایتی ها بود که «حسن خانجانی» دادستان استان همدان به عنوان مدعی العموم در دفاع از حقوق عامه وارد میدان شد و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به گلایه مندی های مکرر مردمی و به منظور پیگیری مطالبات آنان، امروز به صورت کتبی به مدیر عامل شرکت برق استان همدان ابلاغ شد هرگونه قطع برق ممنوع است.

وی تاکید کرد: بنابراین در صورت مشاهده قطعی برق با عامل آن برخورد قضایی خواهد شد.

دادستان همدان تأکید کرد: قطعی برق ناشی از اشکالات فنی که‌ بعضاً به صورت موردی اتفاق می افتد، مشمول این دستور قضایی نیست.

گفتنی است، کارشناسان سوءتدبیر در عملکرد مدیریتی دولت در مواجه با مسائل مرتبط با برق را از عوامل اصلی خاموشی های اخیر در کشور می دانند.

290633