گلایه مردم همدان از شرکت توزیع برق؛

چراغ ها خاموش بدون اطلاع !


قطعی برق آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی در بسیاری از مناطق همدان در کنار غافلگیری و بی برنامگی یکباره، موجب نارضایتی مردم شده است.
تصویر چراغ ها خاموش بدون اطلاع !

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، قطعی برق چند روز اخیر آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی در بسیاری از مناطق همدان در کنار غافلگیری و بی برنامگی یکباره، موجب نارضایتی مردم و همشهریان شده است.

با وجود آنکه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان می گوید این موضوع اطلاع رسانی شده است؛ اما شواهد نشان می دهد منظور از اطلاع رسانی این شرکت در زمینه قطعی تنها با درج جدولی نامفهوم در سایت اختصاصی شرکت برق همدان و گروه بندی که برای قشرهای مختلف مردم قابل تشخیص نیست، انجام شده و بدون اطلاع قبلی و همکاری رسانه های مجازی شناخته شده و رسانه استانی است.

صرف نظر از آسیب هایی که این خاموشی برای شغل های کنونی آن هم پس از یک دوره طولانی تعطیلی بر اثر شیوع کرونا داشته است؛ بزرگترین مشکل مردم صدماتی است که به وسایل برقی مثل یخچال، تلویزیون و... وارد می شود که متاسفانه در زمان کنونی این وسایل بیش از دیگر اسباب و لوازم منزل گران شده است و شاید تقریبا بتوان گفت امکان خرید این وسایل برای هر کسی مقدور نیست.
در برخی از شبکه های اجتماعی هم از وعده و قول شرکت برق استان همدان گفته شده است که افزایش مصرف برق از ساعت۱۳ تا ۱۷ دو و نیم برابر بیشتر از قیمت کنونی برق محاسبه می شود. این در حالیست که این شرکت مصرف بهینه را بر اساس این برنامه هنوز معلوم نکرده است.
در کنار اختلال در شبکه برق استان همدان، بحران خشکسالی و قطع آب آن هم در آستانه ورود به فصلی گرم و خشک، بر نگرانی مردم این استان افزوده است.

حال با مشکلات فراوانی از تورم و گرانی تا شیوع کرونا و عدم رونق کسب و کارها با قطعی برق در فصل گرما نیز مشکلات مردم به اوج خود خواهد رسید.

امیدواریم دولتی که شعار تدبیر و امید می داد لااقل در واپسین ماه های فعالیتش ناامیدی را بیشتر از این در بین مردم گسترش ندهد و آن یک روزنه امید باقی مانده را با خاموشی برق از بین نبرد.

290522