سرمربی پورتو به الهلال می‌رود؟

سرمربی پورتو فصل بد روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

تصویر سرمربی پورتو به الهلال می‌رود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دیروز برخی از رسانه های پرتغالی خبر از حضور کونسیسائو در الهلال عربستان داده بودند و حالا گویا این موضوع به واقعیت نزدیک شده است. طارمی بعد از پایان لیگ پرتغال و کسب عنوان نایب قهرمانی با پورتو، به بوشهر بازگشت و تا زمان حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات اختصاصی خود را در کنار پدرش و بعضی از دوستانش پیگیری می‌کند. او در گفتگو با اطرافیانش اعلام کرده که کونسیسائو بعد از بازی آخر با پورتو، در رختکن با بازیکنان تیمش خداحافظی کرده و آنها را در آغوش گرفته است.

در حالی از الهلال عربستان به عنوان مشتری اصلی کونسیسائو یاد می‌شود که این تیم برای چند بازی باقیمانده در لیگ عربستان، «ژوزه مورایس» دیگر مربی پرتغالی را به خدمت گرفت ولی قصد ندارد قرارداد او را برای فصل بعد تمدید کند.

علیرضا طارمی پدر مهدی طارمی در گفتگو با مهر، این خبر را اعلام و تاکید کرد که به گفته مهدی، کونسیسائو فصل بعد سرمربی پورتو نخواهد بود.

الهلال پیش از این هم «موسی ماره‌گا» مهاجم پورتو را به خدمت گرفته بود و شاید همین مسئله بر حضور کونسیسائو در تیم قهرمان لیگ عربستان صحه بگذارد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که امروز روزنامه «رکورد» پرتغال اعلام کرد باشگاه زنیت روسیه با دستمزد سالانه 6 میلیون یورو خواهان به خدمت گرفتن کونسیسائو شده و این مربی به باشگاه روسی پاسخ منفی داده است چرا که قصد دارد در سطح بالای اروپا مربیگری کند. طبق ادعای این روزنامه، اگر کونسیسائو بر این عقیده خود باقی بماند، حضور او در باشگاه الهلال منتفی است و باید شاهد حضورش در کشور دیگری باشیم.

290553