VAR قبل از الهلال به نقش‌ جهان رسید

کاروان الهلال امشب وارد اصفهان می‌شود این در حالی است که صبح امروز ورزشگاه نقش‌جهان به سیستم VAR مجهز شد.
تصویر VAR قبل از الهلال به نقش‌ جهان رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، کاروان تیم فوتبال الهلال برای بازی با سپاهان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب وارد اصفهان می‌شود.

بازی رفت تیم‌های سپاهان و الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز پنج‌شنبه 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد و در همین راستا کاروان تیم فوتبال الهلال ساعت 20:30 امشب، سه‌شنبه 24 بهمن ماه، با پرواز اختصاصی وارد اصفهان می‌شود و از طریق فرودگاه شهید بهشتی مستقیم رهلی محل اسکان‌شان در هتل چهارباغ خواهند شد.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان جلسه هماهنگی پیش از مسابقه دو تیم ساعت 9:30 صبح فردا برگزار می‌شود و پس از آن آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان در ساعت 11:30 پیش از ظهر فردا برگزار می‌شود و پس از آن اعضای این تیم راهی محل اسکان‌شان خواهند شد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آخرین جلسه تمرینی تیم الهلال نیز رأس ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش‌ جهان برگزار خواهد شد.

صبح امروز ورزشگاه نقش‌جهان به سیستم VAR مجهز شد تا همه شرایط برای برگزاری بازی با الهلال مهیا باشد‌. تجهیزات کمک‌داور ویدیویی هفته گذشته به اصفهان رسیده بود، و این تجهیزات ساعاتی در اتاق VAR ورزشگاه نقش‌جهان و زیرساخت‌های مربوطه نصب گردید.

لازم به ذکر است که سایت بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 10 صبح امروز آغاز و قیمت هر بلیت 100 هزار تومان اعلام شده است.

گفتنی است که تمهیدات لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه نقش‌ جهان در بازی روز پنج‌شنبه فراهم شده و تمامی بلیت‌های مربوط به جایگاه ویژه بانوان در کمتر از نیم ساعت پس از بازگشایی سایت، به فروش رسید.

منبع: تسنیم

600069