در نهاوند انجام شد؛

بازگشایی نمایشگاه عکس سالروز آزادی خرمشهر

نمایشگاه عکس نهاوند به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از امروز به مدت ۱۰ روز در گالری مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی بازگشایی شد.
تصویر بازگشایی نمایشگاه عکس سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، همزمان با سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، گالری مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی شهرستان نهاوند میزبان عکس‌های هنرمندان دفاع مقدس می‌شود.
نمایشگاه عکس خرمشهر با۴۰ اثر از عکاسان مختلف در حوزه دفاع مقدس که در برگیرنده تصاویری از روزهای مقاومت خرمشهر است، با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در این زمینه گفت: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

وی افزود: سوم خرداد و فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از امروز به مدت ده روز در طول هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند همه روزه با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود از این نمایشگاه دیدن کنند.


آدرس این نمایشگاه: نهاوند بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی است.

290508