مدیر دارالقرآن استان زنجان:

آزادسازی خرمشهر در سایه انس رزمندگان با قرآن بود

مدیر دارالقران استان زنجان به فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر و پیروزی رزمندگان آن هم با دستان خالی بر دشمنان در سایه انس با قرآن بود.

تصویر آزادسازی خرمشهر در سایه انس رزمندگان با قرآن بود

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله رحیمی در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، با بیان اینکه دفاع مقدس دفاعی پاک از سرزمین، ناموس و دین بوده است، اظهار کرد: رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر وحدت، خلوص نیت و معنوی بودن رزمندگان اسلام بوده است.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام در خصوص جنگ و دفاع مقدس خاطر نشان شد: این جنگ طبق فرموده حضرت امام یک نعمت الهی بوده است.

مدیر دارالقران استان زنجان با تاکید بر اینکه در حقیقت خداوند با این نبرد قصد امتحان کردن و آزمودن نسل ما را داشته است، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس مشابه دوران خفقان اموی و خلفا بوده و میدان نبرد، میدانی برای آزمودن امت و مسلمانان بوده است.

رحیمی افزود: انسان‌های پاک‌نیت و پاک‌سرشت یکپارچه و متحد شدند و همه گوش به فرمان امام خود به تکلیفشان جامه عمل پوشاندند و سرنوشت جنگ را عوض کردند.

وی به عملیات والفجر ده اشاره و عنوان کرد: بعد از ظهر آن روز و در دورانی که قمه زدن منع نشده بود نمایش مذهبی قمه زدن برپا شد و فضا به گونه‌ای شد که گویا صحنه قیامت برپا شده است و همه با هر سلیقه، نگاه و سن و سالی حالی دگرگون پیدا کردند و از یکدیگر خداحافظی می‌گرفتند اما در نهایت ما پیروز شدیم و خرمشهر آزاد شد.

مدیر دارالقران با بیان اینکه نگاه معنوی در آن زمان ها حاکم بود ادامه داد: چنانچه نیت ها الهی شود قطعاً پیروزی به وقوع می پیوندد چرا که دست یاری خداوند نیز کمک‌رسان خواهد شد.
رحیمی با اشاره به نسل امروز خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز اگر بیشتر و بهتر از نسل دوران انقلاب نباشد کمتر از آن نیز نخواهند بود. گرچه ظاهر و طرز پوشش جوانان امروزی متفاوت شده است اما به لحاظ عقیدتی و در دفاع از کیان، دین و مملکت خویش پای کار هستند.

فاطمه شمشیرگر _استان زنجان

290487