یادداشت وارده؛

مردم باید به دعوت به انتخابات لبیک بگویند

تغییر پارادیم فکری به سوی نخبگان جامعه و گذار از وضع موجود تنها راه خروج از بحران فعلی اقتصادی جامعه است.
تصویر مردم باید به دعوت به انتخابات لبیک بگویند

به گزارش سایت خبری پرسون، روزبه مفیدیان نوشت: یکی از راه های شیفت پارادایم و جانمایی نخبگان در جامعه امروز از راه انتخابات انجام می شود و جامعه علمی کشور برای تعیین سرنوشت و تغییر وضع موجود باید به صحنه بیایند. اینکه تعداد قابل توجهی از جمعیت جوان و قشر تحصیلکرده وارد عرصه انتخابات شوراها شده اند نمود بارز دموکراسی در نظام اسلامی بشمار می رو‌د و حالا که شورای محترم نگهبان دست مردم را برای انتخاب اصلح باز گذاشته است مردم نیز باید به این دعوت لبیک گفته و با مشارکت حداکثری در انتخابات فرد مناسب و مورد اعتماد خود را وارد خانه شورا نمایند.

وی ضمن مهم شمردن حضور مردم در پای صندوق های رای تشریح کرد: اگر فرد منتخب با اکثریت آرا وارد مدیریت شهری شود حتما قدرت مانور بیشتری داشته و با پشتوانه خوبی که دارد حتما قادر به پیاده سازی افکار عمومی مردمی در سیاست های کلان شهری خواهد داشت.

پژوهشگر برتر حوزه مهندسی ادامه داد: نباید عرصه را برای افراد غیر‌متخصص و ناشایسته باز گذاشت تا همچون دوره های گذشته با رای و باور مردم بازی کنند و اگر مردم به صحنه بیایند ورق به نفع نخبگان برخواهد گشت. تقاضای جامعه علمی کشور از مردم فهیم این است اینبار که خیل عظیم نخبگان و تحصیلکردگان وارد عرصه کاندیداتوری شدند مردم نیز با اعتماد ویژه به این گروه متمایز و قابل اتکا پشتوانه ستبری برای آنان باشند تا شاهد اتفاقات خوشایندی در استانشهر مازندران باشیم.

ایشان تاکید کرد: بدنه جوان و تحصیلکرده امروز جامعه ما نیازمند نگاه ویژه و نگرش جدیدی است تا با ظرفیت‌های موجود به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند. اینکه انبوهی از نخبگان بدون شغل مناسب و جایگاهی در شان و منزلت داشته باشند اصلا قابل قبول نیست و این دکترین محکوم به شکست است.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

290216