ویس کرمی خطاب به هیات رییسه:

هیات رئیسه؛ به چه حقی در بودجه دست برده است؟!

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رییسه مجلس گفت که به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم گیری کردید؛ جواب افکار عمومی را بدهید.
تصویر هیات رئیسه؛ به چه حقی در بودجه دست برده است؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: بعد از تصویب بودجه ۱۴۰۰ ، کمیسیون تلفیق و صحن مجلس به دلیل ایجاد ابهامی، رای به حذف تبصره ای داد منتها با پیشنهاد آقای حسینی قرار شد جداول حفظ شده و اجرای پروژه ها بر اساس تبصره بودجه ۱۳۹۹ باشد.

وی ادامه داد: با وجود این تصمیم، آن چه به دولت ابلاغ شده مغایر با چیزی است که مجلس تصویب کرده، این خلاف آیین نامه و تخلفی است که هیات رییسه انجام داده است. نتیجه این شده که به دلیل تخلف هیات رییسه و دست بردن سرخود در مصوبه مجلس آن هم در زمان تعطیلی، پروژه های ما با وجود آمادگی سرمایه گذار نمی تواند واگذار شود.

نماینده مردم خرم آباد اضافه کرد: چطور می خواهید جواب آن هزار اشتغالی را بدهید که قرار بود به واسطه واگذاری در شیلات لرستان ایجاد شود؟ به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم گیری کردید؛ جواب افکار عمومی را بدهید.

در پاسخ به این تذکر، علی نیکزاد رییس جلسه گفت: فکر می کنم منظور آقای ویس کرمی هیات رییسه کمیسیون تلفیق است که آن ها هم چندین و چندین بار درباره جداول توضیح دادند.

290142